NY ANMELDELSE: Denne uges anmeldelse byder på mere realisme end hvad vi er vant til inde på horror-bloggen. Jeg anmelder nemlig 'Dear Mr. Gacy' fra 2010. Filmen er baseret på virkelige hændelser og du tænker sikkert allerede - "hvor mange gange har vi ikke hørt det før...zzz". Men denne gang er den altså god nok - læs om filmen også er god nok, lige her.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
NY ANMELDELSE: Denne tirsdag kan vi præsentere en laaaang anmeldelse af den sidste nye film i Hostel-franchisen. Jeg anmelder det tredje og foreløbig sidste afsnit i tortur-trilogien med 'Hostel: Part III'. Her må en masse smukke unge mennesker igen lade livet til den nådesløse loge, Elite Hunting Club. Veteranen Scott Spiegel (en af kræfterne bag ikoniske 'Evil Dead 2') er i instruktørstolen og denne gang går det løs i Syndes by, Las Vegas. Du kan læse anmeldelsen ved at klikke her. Vi dobbelt-dipper med anmeldelserne i denne uge, og hvis du kigger på hvilken dato det er på fredag - så har du måske en chance for at gætte hvilken film vi kigger på, når det bliver d.13. Endnu engang vil jeg appellere til at i, kære læsere, går ind på vores facebook-gruppe og "liker" os. Vi er stadig en forholdsvis ny blog og har brug for alt den omtale og støtte vi kan få, i at få vores blog og skriverier ud til endnu flere læsere. Så del endelig linket http://www.sorensencinema.blogspot.com - med alle du kan komme i tanke om!
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
#271 Collateral 12 år siden
#272 rammy 12 år siden
#273 misuma 12 år siden
Kan man skrive det uden at lyde som et creep?
EDIT - Ups, det er en anden Gacy-film jeg ejer.
#274 rammy 12 år siden
#275 Lord Beef Jerky 12 år siden
#276 rammy 12 år siden
#277 misuma 12 år siden
#278 Lord Beef Jerky 12 år siden
#279 Kruse 12 år siden
Men det er den første film jo også, så det passer jo meget godt :)
#280 rammy 12 år siden