Gravatar

#261 rammy 12 år siden

TILBUD: Den amerikanske online-butik Horror Movie Empire kører i øjeblikket et stort udsalg på diverse horror og kult-film (både på DVD og Blu-ray) fra Blue Underground. Priserne er dumpet helt i bund og der er gratis levering. Læs alt om tilbudet her og få nogle gode anbefalinger med på vejen!
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#262 rammy 12 år siden

Se nu endelig 'Hard Times' aka 'Med de bare næver' på DR2, klokken 18:25. Det er en af Charles Bronson's bedste film. Som en lille bonus bliver den efterfulgt af Quentin Tarantino's episke 'Inglourious Basterds'.

Hard Times trailer:
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#263 rammy 12 år siden

rammy (259) skrev:
NYHED: Kom til forpremiere på den meget roste britiske horror-film 'Kill List' i Gloria. Vil du også støtte op omkring de små biografer og samtidig se en spændende genre-film? Så læs mere her.

Jeg kan kun anbefale at man tager ind og ser denne 'Kill List'! Grum og ubarmhjertig film med stærkt skuespil, fremragende karakterer, velskrevet dialog og grittyness i spandevis.
Gravatar

#264 rammy 12 år siden

rammy (261) skrev:
TILBUD: Den amerikanske online-butik Horror Movie Empire kører i øjeblikket et stort udsalg på diverse horror og kult-film (både på DVD og Blu-ray) fra Blue Underground. Priserne er dumpet helt i bund og der er gratis levering. Læs alt om tilbudet her og få nogle gode anbefalinger med på vejen!

Lidt sjovt: https://twitter.com/#!/horrorempire/status/150100176625868801
Gravatar

#265 rammy 12 år siden

Dobbelt post :/
Gravatar

#266 rammy 12 år siden

NY ANMELDELSE: Ældgammel folklore og slapstick-horror går hånd i hånd i hollandske Dick Mass' hæsblæsende (og desværre temmelig oversete) højtids-horror-film 'Sint' aka 'Saint' fra 2010. Læs her om den er værd at bruge noget velfortjent ferie på! Sidst men ikke mindst - rigtig god jul til jer alle!
Gravatar

#267 rammy 12 år siden

NY ANMELDELSE: Så er vi nået til 5 og sidste del af vores højtids-horror special på 'Sørensen Exploitation Cinema'. Mark S. Svensson anmelder en af hans personlige favoritter i form af den ondskabsfulde 'Child's Play'. Dræberdukken Chucky går amok på alt og alle i denne klassiske slasher-film fra 1988 og du kan læse anmeldelsen ved at klikke her. Vi vender stærkt tilbage i 2012 med flere anmeldelser af bloddryppende genre-film. Derudover skal det siges at væggen på vores facebook-gruppe er blevet gjort åben - dvs at i nu er meget velkommende til at poste og skrive derinde (husk at trykke 'Syntes godt om' - så bliver vi så glade). Godt nytår kære læsere!
Gravatar

#268 rammy 12 år siden

Vær hilset ligesindede grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Her på bloggen beskæftiger vi os udelukkende med gys, gru, horror, exploitation, slasher, action, science fiction og b-film. Besøg os her: http://sorensencinema.blogspot.com/
Gravatar

#269 misuma 12 år siden

Child's Play er en af de film jeg har set flest gange, elsker introen med Brad. Jeg brød mig dog ikke om den tiltagende humor i serien.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#270 Lord Beef Jerky 12 år siden

#296 Humoren fandt jeg fin nok i de to første efterfølgere. Efter det stod jeg dog af.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: