Jeg vil lige gøre opmærksom på at vi også er begyndt at dække de vigtigste horror-relaterede filmnyheder inde på bloggen. Så vil du holdes opdateret med hvad der sker, så prøver vi at følge nogenlunde med. Derudover er Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents lige fyldt 1 år.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
I juni tager vi blandt andet en længe ventet tur i Alien-karrusellen med Ridley Scott's Prometheus. Vi hopper også i bølgen blå og kigger på dræberfisk og bikini-mode, i den sindssyge Piranha 3DD, forsættelsen til Alexandre Aja's fish-gone-wild-on-girls film fra 2010. Det bliver også til et kig på spøgelses-thrilleren The Awakening med Rebecca Hall og Dominic West. Vi tager en tur ned af memory lane og anmelder fænomenet The Blair Witch Project fra 1999 og Killer Nun fra 1979. Det bliver til et kig på blu-ray udgivelsen af 42nd Street Forever - et 227 minutters Grindhouse trailer-show ekstravaganza proppet ned på samme én og samme skive. I får også en Top 10 over de bedste horror-film i 2011. Læs med her http://www.sorensencinema.blogspot.com og forsat god sommer derude!
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Der er godt nok en håndfuld på den top 10, som jeg virkelig ikke brød mig om... og så savner jeg lidt The Innkeepers samt remaket af Fright Night på listen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#374: Så har vi nok bare forskellig smag. The Innkeepers syntes jeg var en noget fesen omgang og som jeg skriver i indledningen til min Top 10, så har jeg valgt at se bort fra remakes. Husk at læse hele teksten ;)
Så kom juli og vi bringer jer som altid nyheder og en god håndfuld anmeldelser. Månedens højdepunkt bliver uden tvivl en ny Top 10-liste. Jesper Pedersen kommer med sine 10 bud på de bedste edderkoppe-gys nogensinde. Vi holder os til edderkoppe-temaet (i hvert fald i titlen) når vi anmelder Jack Hill's 'Spider Baby' fra 1968, med blandt andet Sid "Captain Spaulding" Haig på rollelisten. Vi anmelder også Israels første skrækfilm 'Rabies' aka 'Kalevet' fra sidste år. Det er jo sommer, så i vandet skal vi også, og det kommer vi med 'Tentacles' fra 1977. Traditionen tro anmelder vi en film fra Friday the 13th-franchisen når der er en fredag d.13 i måneden og det er der i juli. Fredag d.13/07 Vi tager med Voorhees i rummet i 'Jason X' fra 2001. Vi ser frem til The 'Expendables 2' og anmelder noget ægte 80'er-action - den danske blu-ray udgivelse af 'Red Scorpion' fra 1988 med Dolph Lundgren. Læs med her http://www.sorensencinema.blogspot.com.
#371 rammy 12 år siden
#372 misuma 12 år siden
#373 rammy 12 år siden
#374 Lord Beef Jerky 12 år siden
#375 rammy 12 år siden
#376 Lord Beef Jerky 12 år siden
#377 rammy 12 år siden
#378 Lord Beef Jerky 12 år siden
#379 rammy 12 år siden
#380 rammy 12 år siden