Det gode ved at Elwood træffer den beslutning, er jo også at det gør det nemmere for folk som mig og dig (Kruse) at kommer derned, hvis vi fedter lidt :)
Bortset fra at jeg ikke længere bor i Århus, så er det ellers en rigtig observation ;)
Skeloboy (238) skrev:
Faktisk så vil jeg gerne stå for at lave kartoffelsalat til alle, når jeg nu bliver kørt :)
Det vil være en super god idé, hvis du er frisk på dette. Så kan du bare skrive hvor meget det kommer til at koste per person.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#244, bare husk - det skal være plastik, ellers kan den ikke vibrere nok, og jo kortere, jo bedre. 15 cm er godt, for hvis den er længere, svinger den for meget til, at tonerne bliver gengivet klart og tydeligt.
Og ja, der var dæleme mange oplæg til "det sagde hun også i går" i den smøre!
#241 Collateral 13 år siden
#242 Kruse 13 år siden
Bortset fra at jeg ikke længere bor i Århus, så er det ellers en rigtig observation ;)
Det vil være en super god idé, hvis du er frisk på dette. Så kan du bare skrive hvor meget det kommer til at koste per person.
#243 wimmie 13 år siden
Det kan jeg da sikkert nok - kører jo alligevel en omvej for at hente Skelo :p
#244 elwood 13 år siden
Men ok Snøffler, hvordan skal det laves til grill'en, må lige tænke lidt over det, de skal jo med.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#245 Collateral 13 år siden
#246 The Insider 13 år siden
Og ja, der var dæleme mange oplæg til "det sagde hun også i går" i den smøre!
#247 cyberzed 13 år siden
#248 Skeloboy 13 år siden
Jeg kan sgu da ikke den 18...:(...skal egentlig ikke noget, men skal voldsomt, voldsomt på druk den 17...så ved jeg ikke kommer op den 18 :)
#249 gi-jones 13 år siden
#250 Skeloboy 13 år siden