Well, jeg er ikke specielt god til detdér med polls, men hvis M1000 kan rocke et sommerhus, skal vi vel først lave en poll om folk er mest til Roskilde, hvor det koster nogle penge at leje skidtet eller om man er til Esbjerg.
Det skræmmer ikke mig at smide måske 200 kr. for at leje huset oveni hvad der ellers skal smides til mad, drikke og den slags, men det er jo ikke sikkert at alle har det sådan.
Så dem der er ferme med en poll: fix en der finder ud af om folk er til det ene eller det andet og så kan vi ta' den derfra. :)
Altså jeg må indrømme at hvis jeg skal betale ca. 200 kr for at leje et sted 100+ for mad og måske 300-400 kr i transport, så er jeg ret sikker på at jeg må melde fra :( Har slet ikke noget imod at det bliver på Sjælland, men 600-700 kr er en ret stor del af mit månedlige rådighedsbeløb.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#51 Ericmase 12 år siden
Spørgsmålet er dog bare: er 16 årige også inviteret? :/
#52 MOVIE1000 12 år siden
Jeg var selv 16 år eller var jeg 17??
Men selvfølgelig er du velkommen :) Nogen drikker andre gør ikke og man styrer det helt selv. :)
#53 Ericmase 12 år siden
Fedt man! Hvis det er på Sjælland er jeg FRESH! :)
#54 Wangsgaard 12 år siden
#55 Slettet Bruger [3706364325] 12 år siden
#56 Slettet Bruger [3706364325] 12 år siden
Det skræmmer ikke mig at smide måske 200 kr. for at leje huset oveni hvad der ellers skal smides til mad, drikke og den slags, men det er jo ikke sikkert at alle har det sådan.
Så dem der er ferme med en poll: fix en der finder ud af om folk er til det ene eller det andet og så kan vi ta' den derfra. :)
#57 MOVIE1000 12 år siden
Det kommer an på hvor mange vi bliver, men jeg tror at det vil blvie for klemt :\
#58 Ericmase 12 år siden
Agreed! Et sted på sjælland!
#59 wimmie 12 år siden
Har slet ikke noget imod at det bliver på Sjælland, men 600-700 kr er en ret stor del af mit månedlige rådighedsbeløb.
#60 Slettet Bruger [3706364325] 12 år siden