Det kommer selvfølgelig an på hvor mange vi bliver, men så kan jeg måske godt nasse lidt hos min bedstemor så jeg må låne somemrhuset gratis for en weekend, det har hun gjort ved sine andre børnebørn så hvorfor ik mig? :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Hvis folk vælger Esbjerg, kan du jo bare sætte et max på antal gæster. Der er jo ingen grund til at gøre festen alt for stor, hvis det ikke kan lade sig gøre. :)
Skulle vi så ik få lavet sådan en afstemning? Eller flere mhs til datoer?
Men det er kun hvis folk er friske på det så charmerende sommerhus jeg har beskrevet :P Inde i selve sommerhuset er der i alt 2 sovepladser og en dobbeltseng + godt med gulvplads og sofa ca 3 er der plads til på gulvet. Så er der 2 hytter hvor der i hver hytte kan sove 2. Så er der også 2 pladser hjemme ved mig, hvis den ene bare sørger for en bil til transporten. Så er der en masse græsareal til et måske 2 telte, hvis bileren ikke tager det hele. Der er et toilet og en bruser, ellers har Esbjerg jo Svømmestadion Danmark hvis det var noget ;) Ellers ligger det ca 100 meter fra stranden. Der er ingen ovne, men hvis nogen sørger for grill er det vel også bedre :P Man behøver joheller ikke overnatte, hvis man bor i nærheden, ellers kan man ogås bare besøge 1 enkelt dag.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#61 wimmie 12 år siden
Jep :)
#62 MOVIE1000 12 år siden
#63 Slettet Bruger [3706364325] 12 år siden
#64 MOVIE1000 12 år siden
Men det er kun hvis folk er friske på det så charmerende sommerhus jeg har beskrevet :P
Inde i selve sommerhuset er der i alt 2 sovepladser og en dobbeltseng + godt med gulvplads og sofa ca 3 er der plads til på gulvet. Så er der 2 hytter hvor der i hver hytte kan sove 2. Så er der også 2 pladser hjemme ved mig, hvis den ene bare sørger for en bil til transporten. Så er der en masse græsareal til et måske 2 telte, hvis bileren ikke tager det hele. Der er et toilet og en bruser, ellers har Esbjerg jo Svømmestadion Danmark hvis det var noget ;) Ellers ligger det ca 100 meter fra stranden. Der er ingen ovne, men hvis nogen sørger for grill er det vel også bedre :P Man behøver joheller ikke overnatte, hvis man bor i nærheden, ellers kan man ogås bare besøge 1 enkelt dag.
#65 gi-jones 12 år siden
#66 MOVIE1000 12 år siden
Det eneste der skal betales er strøm og vand også selvfølgelig til maden.
#65 JEG HAR DA 10 KM DERUD!! :P hihi
#67 Collateral 12 år siden
#68 Ericmase 12 år siden
Agreed...
#69 DarkLight 12 år siden
Var der muligheder i jylland?
#70 MOVIE1000 12 år siden
Ellers vil jeg ikke købe tonsvis af snøfler :P