Jeg har plads nok. En helt ny indkørsel, der faktisk kunne overdækkes, men jeg har sgu mere lyst til at komme som gæst et sted, må jeg indrømme...
Er der noget vi kunne gøre for at gøre det mere attraktivt for dig? Jeg skulle gerne komme og hjælpe til tidligt eller noget andet...
Problemet er også bare at forsamlingshuse/sommerhuse/spejderhytter altsammen koster ret dyrt. Hvis folk synes det er pebret bare at kommer over Storebælt er det jo helt håbløst hvis der også skal smides et par 100,- efter stedet.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg har bare holdt en del arrangementer efterhånden, så det kunne være rart hvis en anden gad. Jeg er vel ikke den eneste med hus og have på filmz??
Det er faktisk lige før jeg tror det... udover måske Tiany, men det er nok dårlig timing... (på den anden side; JEG holdt jo julefrokost da jeg var højgravid ;)
Jeg stemmer for at BN holder festen!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg er vel ikke den eneste med hus og have på filmz??
Næ det er du vel ikke. Jeg har f.eks. hus og have og det er der sikkert flere der har, men vi har nok vores forskellige grunde til at det ikke kan lade sig gøre. En grund kan f.eks. være, at hus i Københavnsområdet, som jeg bor i, ikke lige er det samme som hus i Jylland, når det kommer til plads, medmindre man selvfølgelige er loaded med penge.
Mit problem er både plads, tid og logistik omkring resten af de faste beboere på adressen. Jeg vil meget gerne til sommerfest med Filmz'erne, så det kunne passe fint at jeg også lige holdt det, men det lader sig sgu bare ikke gøre.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#81 gi-jones 12 år siden
Problemet er også bare at forsamlingshuse/sommerhuse/spejderhytter altsammen koster ret dyrt. Hvis folk synes det er pebret bare at kommer over Storebælt er det jo helt håbløst hvis der også skal smides et par 100,- efter stedet.
#82 davenport 12 år siden
#83 gi-jones 12 år siden
#84 wimmie 12 år siden
Det er faktisk lige før jeg tror det... udover måske Tiany, men det er nok dårlig timing... (på den anden side; JEG holdt jo julefrokost da jeg var højgravid ;)
Jeg stemmer for at BN holder festen!
#85 Åkepool 12 år siden
Næ det er du vel ikke. Jeg har f.eks. hus og have og det er der sikkert flere der har, men vi har nok vores forskellige grunde til at det ikke kan lade sig gøre.
En grund kan f.eks. være, at hus i Københavnsområdet, som jeg bor i, ikke lige er det samme som hus i Jylland, når det kommer til plads, medmindre man selvfølgelige er loaded med penge.
Mit problem er både plads, tid og logistik omkring resten af de faste beboere på adressen. Jeg vil meget gerne til sommerfest med Filmz'erne, så det kunne passe fint at jeg også lige holdt det, men det lader sig sgu bare ikke gøre.
#86 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#87 Ericmase 12 år siden
Nope. Har det samme i Fredensborg :)