Gravatar

#71 DarkLight 12 år siden

Medmindre vi finder et sted, hvor vi alle kan være, ser det desværre ikke opløftende ud.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#72 TP-DK 12 år siden

DarkLight (69) skrev:
Det virker ikke umiddelbart til at det er muligt at finde et sommerhus/spejderhytte på sjælland, vi kan få råd til.

Var der muligheder i jylland?

LINK ;-)
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#73 Wangsgaard 12 år siden

TP-DK (72) skrev:
DarkLight (69) skrev:
Det virker ikke umiddelbart til at det er muligt at finde et sommerhus/spejderhytte på sjælland, vi kan få råd til.

Var der muligheder i jylland?

LINK ;-)

Det er så ret langt væk for os som kommer fra Sjælland :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#74 Takfornu 12 år siden

Uanset pris, så har jeg desværre ikke råd til at deltage med mindre det bliver i København, men håber da at jer, der finder ud af noget får en hyggelige dag(e) :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#75 Ericmase 12 år siden

Navarre3 (74) skrev:
Uanset pris, så har jeg desværre ikke råd til at deltage med mindre det bliver i København, men håber da at jer, der finder ud af noget får en hyggelige dag(e) :)

Har det på samme måde herovre i Fredensborg, men ellers må i andre hygge jer 8-)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#76 bhs 12 år siden

Det er nok grunden, til at det ikke er blevet til noget. Alle har det bedst, i deres eget comfort zone ;)
Gravatar

#77 wimmie 12 år siden

bhs (76) skrev:
Det er nok grunden, til at det ikke er blevet til noget. Alle har det bedst, i deres eget comfort zone ;)

Jeg rejser nu gerne ;)

Jeg kan også godt holde det...hvis vi ikke bliver flere end 8 :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#78 davenport 12 år siden

Jeg har plads nok. En helt ny indkørsel, der faktisk kunne overdækkes, men jeg har sgu mere lyst til at komme som gæst et sted, må jeg indrømme...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#79 dyg 12 år siden

Indtil midt i oktober er jeg helt booket, så jeg hopper over, hvis det skulle blive til noget :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#80 wimmie 12 år siden

davenport (78) skrev:
Jeg har plads nok. En helt ny indkørsel, der faktisk kunne overdækkes, men jeg har sgu mere lyst til at komme som gæst et sted, må jeg indrømme...

Det har jeg også... især hvis Helmer skal med ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: