Gravatar

#221 Slettet Bruger [1765330726] 11 år siden

Jeg bliver desværre nødt til at springe fra også, da jeg ikke rigtigt kan få økonomien til at hænge sammen. Så er der mulighed for en plads i bilen, herr DarkLight. :)

Jeg må dukke op til en evt. julefrokost i stedet. :)
Gravatar

#222 Kruse 11 år siden

tiany (217) skrev:
Jeg er ked af det, men der er simpelthen kommet for meget i vejen for at jeg kan deltage i sommerfesten :(

Bruno (221) skrev:
Jeg bliver desværre nødt til at springe fra også, da jeg ikke rigtigt kan få økonomien til at hænge sammen.

Noooooo :(

HelmerJ (219) skrev:
Jeg kører fra Kolding hvis nogle skal bruge et lift, har plads til 2 mere

Jeg kunne måske også godt bruge et lift fra Kolding. Hvis Patriarch ender med at tage med til sommerfesten, så kører jeg nok med ham, men ellers vil jeg gerne have et lift.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#223 The Insider 11 år siden

#221, øv bøv, kunne have været hygsomt at køre 'Fast & Furious'-ræs på motorvejen til tonerne af soundtracket! Men så krydser vi fingre for julefrokosten :-)

Simon, vil du så med i bilen?
War. War never changes.
Gravatar

#224 DarkLight 11 år siden

Jeg kommer desværre ikke med denne gang. Stædig baby vil ikke ud, så det bliver for tæt på. Var hun kommet ud på termin for 14 dage siden, var det nok noget andet :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#225 evermind 11 år siden

For helvede! D:

Skal jeg komme over og hjælpe med at presse eller hvad???
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#226 elwood 11 år siden

DarkLight (224) skrev:
Jeg kommer desværre ikke med denne gang. Stædig baby vil ikke ud, så det bliver for tæt på. Var hun kommet ud på termin for 14 dage siden, var det nok noget andet :)

[url=]Don't worry I happen to know this great Doctor...[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#227 MOVIE1000 11 år siden

Helmer: Hvordan ser det ud, er der plads til Kruse og mig? eller er der fyldt op? :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#228 elwood 11 år siden

Hvad klok var det folk tænkte det startede ?

Min søster har så lige valgt og invitere til føsdag om lørdagen ved 12 tiden, hvis det er godt vejr, blir det på mols, hvis det er dårlig vejr Horsens, men så kigger jeg blot forbi bagefter, lyder til bdet vidst blot er noget lidt spisning, og får nok ikke bare lige lov til blot og skippe det helt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#229 MOVIE1000 11 år siden

´Jeg har en del film til salg, hvis nogen er interesseret? Jeg er også interesseret i at bytte :)
Listen ligger pt på min usb, som jeg ikke kan finde, der er ca 220-250 film på listen. I kan lige få BD listen. Nogen af dem er købt hos Blockbuster og er derfor tidligere leje film.

Ice age 3
Narnia: Morgenvandrerens rejse
The Wrestler
Min bedste fjende (Leje)
Coraline (Indeholder også papbrille 3D, 4 stk briller følger med)
John Carter (Leje)
POTC: I ukendt farvand
2001: A Space odyssey / No reservations
Day of the dead
Clash of the titans
From hell
The green hornet (Leje)
The invasion

Hvis nogen er interesseret, så skriv enten herinde eller sendt en pm, også hvis der er spørgmål mhs til filmene eller en efterlysning som jeg muligvis har til salg, listen vil blive sat op så snart jeg får fundet den usb.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#230 HelmerJ 11 år siden

@M1K
Der er plads til jer begge
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: