I 2011 startede vi omkring 15 - 16 tiden så vidt jeg kan læse ud af den gamle tråd, så skal vi sige klokken 15? Eller er det for tidligt. Det er jo ikke noget krav at man er der præcist, men når nu der efterspørges et tidspunkt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Perfekt! Jeg vil nemlig mægtig gerne køre fra Kbh efter 12. Skal vi ikke sige, at I - Eric og Elisa - står ved det sædvanlige sted på hovedbanen kl. 13?
Der er stadig ÉN PLADS I JOKEBUSSEN! Wohooo! Nogen københavnere/sjællændere der vil med?
I do indeed! Godthåbsvej 228. Jeg henter dog nok bilen i Måløv og kører direkte derfra, så jeg ved ikke, om jeg kommer forbi hjemmet. Men ellers PM mig din direkte adresse. Hvis du er hjemme, er det måske lettere, at jeg bare kommer lige forbi. Eric, hvor er det nu, at du bor?
#231 MOVIE1000 11 år siden
SUPER!
Hvordan finder vi ud af tid og sted? går ud fra at det bare er ved Kolding banegård? Jeg kan komme hvornår det skal være. :)
#232 Kruse 11 år siden
#233 Collateral 11 år siden
#234 the_paki_don 11 år siden
Om jeg skal bytte den eller tage en halv vagt oder was.
#235 dyg 11 år siden
#236 Collateral 11 år siden
#237 Wangsgaard 11 år siden
#238 The Insider 11 år siden
Der er stadig ÉN PLADS I JOKEBUSSEN! Wohooo! Nogen københavnere/sjællændere der vil med?
#239 Wangsgaard 11 år siden
Det er fint! overvejer om det ikke er hurtigere og bedre for mig at tage hjem til dig end hovedbanen. Bor du ikke på godthåbsvej?
#240 The Insider 11 år siden