Gravatar

#31 jessup 11 år siden

Det er ikke fordi jeg har nogle egentlige pointer med historierne i nedestående, men det var nok ikke gået idag.

Mine forældre havde en hund (golden retriver)da jeg var lille som ikke har gjort mig noget men heller ikke var en hund jeg legede meget med. Den blev dog helt vild når den så vilde dyr - vel middelbart ikke noget udsædvanligt - men den gik aligevel amok en gang.

Mine forældre var ude at gå ved hammerhus og gå et tur for 30 år siden. Til dem der ikke ved det går der lam oppe ved knuden (de smager i øvrigt dejligt:) de er indhegnet og man skal vist over nogle ruller (som skal forhindre dyrene i at forlade "knuden")for at køre ind til dem. Mine forældre gik på den rigtige side med hunden. Da den ser lammene løber den henover rullerne (hvad ikke umiddelbart skulle kunne lade sig gøre)efter fårene og jager dem ud i vandet og bider nogle af deres bagender til blods og et ukendt antal skulle have behandling eller aflives.

Den gang klarede min far sagen med et par flasker snaps hos landmanden/ejeren/forvalteren.

Jeg har også været ude for en hund som ikke kunne lide mig specifikt, da jeg var barn. De var naboer som boede et par hundrede meter væk. Den udså mig til en større middag og jagtede mig rundt i haven indtil den fik fat i mig og bed mig i røven uden der dog gik hul. Man ordnede det sådan at den blev lukket ind i et værelse hvis jeg var der. Det skete dog et par gange at den fik færten af mig/ øje på mig hvis jeg befandt mig i nærheden af grunden og måtte så cykle eller "løbe for livet".

This is just until June
Gravatar

#32 HonoDelLoce 11 år siden

jessup (31) skrev:
Jeg har også været ude for en hund som ikke kunne lide mig specifikt, da jeg var barn. De var naboer som boede et par hundrede meter væk.

Det var jeg også ude for, da jeg var en knægt. Jeg aner ikke, hvem ejerne var, men de boede i det samme betonlejliglighedskompleks som vi gjorde, og af en eller anden underlig årsag fik den åbenbart lov til at rende rundt uden snor (hvilket jeg er helt sikker på måtte have været imod en eller anden regel).
Den fik aldrig fat i mig, men jeg har stadig et stort ar, der dækker det meste af mit knæ fra et kæmpe sår, jeg fik i en af mine flugtaktioner, hvor jeg snublede og gled en meters penge hen over asfalten på parkeringspladsen på mine knæ.

Af samme grund var jeg pisseræd for hunde som kid. Jeg aner ærlig talt ikke helt hvornår den skræk fortog sig, men i dag elsker jeg hunde (hader til gengæld katte).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#33 lagoni 11 år siden

Jeg er ikke vant til hunde og er faktisk ikke den store fan af dem, så min mening til alt det her er nok ret farvet af det - men lige meget hvad, så virker det som fuldstændig almen fornuft og logik at man ikke vil have sine børn i nærheden af sådan en hund. Træls situation, håber den nuværende løsning kan fungere og holde.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#34 HonoDelLoce 11 år siden

lagoni (33) skrev:
Jeg er ikke vant til hunde og er faktisk ikke den store fan af dem, så min mening til alt det her er nok ret farvet af det - men lige meget hvad, så virker det som fuldstændig almen fornuft og logik at man ikke vil have sine børn i nærheden af sådan en hund. Træls situation, håber den nuværende løsning kan fungere og holde.

Totalt off topic, så gik det lige nu op for mig, hvor det var, jeg havde hørt om serien Coupling før! Det var da dig (i en samtale omkring din signatur).

Genialt serie, som jeg netop har set !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#35 lagoni 11 år siden

lagoni, the bringer of good shows.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: