Nakalay, lidt selvindsigt fra din side kunne være fortrukket fremfor altid at vøre fremme i skoen og lege politimand når du i realiteten selv er værre end nogen anden herinde. Har du iøvrigt fået lært ordbogen udenad? Anyhow, min kommentar i #49 er ironisk netop ment på folk som dig... Hvor gammel var det nu at du var?
Du er en sølle, sølle mand, Gimleno1. Det er allerede slået fast, at min intelligens er din langt overlegen, så hvorfor bliver du ved? Du påstår, du er en voksen mand - hvorfor opfører du dig så ikke lidt modent og lader mig være på dette forum fra nu af? Du interesserer mig ikke det store. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Søde Nakalay, det er jo dig der forfølger mig, lille ven...så du er jo exceptionelt interesseret i mig...her vender vi tilbage til din frygt for homoseksualitet...se dig selv i spejlet, miniput... og hvad intelligensen angår, så ved vi jo begge at du ingen humor har...selvom du forsøger at være morsom....hils julemanden, men lur mig om ikke han ligner din far - men barnetroen skal man jo beholde.. Forresten påstår jeg ikke at jeg er en voksen mand, men jeg morer mig over at se hvor aggressiv du bliver fordi jeg spørger om din alder... kom nu, miniput...eller er det for pinligt for dig? Du har jo tydeligvis ikke engang intelligens nok til at se hvor folk herinde griner af dig; så kom nu, Nakalay - hvor gammel er du?
Jeg har på intet tidspunkt forfulgt dig eller prøvet på at være sjov. Og hvad har intelligens med humor at gøre? Skal vi ikke bare indgå en pagt, om at vi holder os fra hinanden i al fremtid? Det ville være modent af dig, Gimleno1.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#51 filmz-gimleno1 19 år siden
Hvor gammel var det nu at du var?
#52 nakalay 19 år siden
#53 filmz-gimleno1 19 år siden
#54 nakalay 19 år siden
#55 filmz-gimleno1 19 år siden
#56 nakalay 19 år siden
#57 filmz-gimleno1 19 år siden
#58 nakalay 19 år siden
#59 filmz-gimleno1 19 år siden
#60 nakalay 19 år siden
Skal vi ikke bare indgå en pagt, om at vi holder os fra hinanden i al fremtid? Det ville være modent af dig, Gimleno1.