#8 jo den har dårlig hisorie kun sex vold skydekampe kedlig plat humor, det erneste var sjovt der han tager sin gulerod i straten i sin mund. Desuden gør gimatti det godt owen er fin nok imens hende ludern ved ikke hvad hun hedder. Jeg kalder hende luder fordi hun eer luder i filmen hun spiller elendigt. OG DEN ER FOR KORT. skal jeg sige mere
Jeg syndes de to første spiderman film var udmærkede men ikke fantastiske men de slår da. FATASTISC FOUR ghost rider daredevil elektra, og de to batman film batman forever og batman og robin. Men aldrig the dark knight og batman (1989), Batman returns. og batman begins, x-men 2 og x-men 1, men de slår treren. Men vi må ikke glemme Iron Man og indcerdbile hulk der er lidt bedere end den første spiderman men ikke den anden
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
#12 sådan er miljøet men der er nogle fede avtion scener i filmen og er enig i at den er for kort men så må man købe den på tilbud og jeg synes slet ikke at humoren er plat og personerne er virkelig godt lavet jeg kan ikke huske hvor lang tid de har taget om og lave filmen (vi snakker om år mener også at den er baseret på en tegneserie)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#17 vi har vores egne menninger. Jeg syndes die hard er noget af det bedste fra action serien os rambo franchisern, jeg vil have action men ikke bare action os god historie.
Men sjovt at ingen endnu har nævnt Charlie's Angels 2: Full Throttle, som jeg synes er det mest rædselsslagne lort der er blevet lavet i umindelige tider. Der er også film som Doom. Og så er der ALT hvad Uwe Boll har haft sin vamle kløer i selvfølgelig :)
#11 filmz-Narniabæver 16 år siden
#12 filmz-bigemaster666 16 år siden
#13 filmz-bigemaster666 16 år siden
#14 filmz-bigemaster666 16 år siden
#15 Fable 16 år siden
#16 fazz 16 år siden
#17 MOVIE1000 16 år siden
#18 filmz-bigemaster666 16 år siden
#19 Nexiz 16 år siden
Men sjovt at ingen endnu har nævnt Charlie's Angels 2: Full Throttle, som jeg synes er det mest rædselsslagne lort der er blevet lavet i umindelige tider.
Der er også film som Doom.
Og så er der ALT hvad Uwe Boll har haft sin vamle kløer i selvfølgelig :)
#20 database 16 år siden