Gravatar

#21 elwood 16 år siden

Anaconda 3

Suk Hassel The Hof skuffede virkelig i den film, havde glædet mig til og grine af ham, men filmen var rent ud sagt kedelig, nu har jeg gået og glædet mig til og se den siden 2008 med "Diamond in the rough" gruppen.

Og nøj den var skuffene 8-(
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 MikkelHJ 16 år siden

Her er min umiddelbare top 9 over de værste film, jeg nogensinde har set:

1. Surf Nazis Must Die (1987)
2. Freddy Got Fingered (2001)
3. Shriek If You Know What I Did Last Friday the Thirteenth (2000
4. National Lampoon's Men in White (1998)
5. Miss Castaway and the Island Girls (2004)
6. Are You Scared? (2006)
7. Alone in the Dark (2005)
8. I'll Always Know What You Did Last Summer (2006)
9. Don's Plum (2001)

Og nu til den bedste dårlige film, jeg nogensinde har set:

1. Sorority Babes in the Slimeball Bowl-O-Rama (1988)
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#23 MOVIE1000 16 år siden

#18 ja vi har hver vores menninger MEN jeg synes slet ikke die hard serien er go MEN er enig i at rambo er rigtig go
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#24 Innocens 16 år siden

Listen over elendige film er næsten uendelige, men en af de dårligste ever er nok Street Fighter. Normalt er van Dammes film en af mine guilty pleasures (især dem fra de tidlige 90'ere), men denne film er et makværk uden lige. Tåbeligt plot, horrible skuespilpræstationer og fortalt uden den mindste charme eller glimt i øjet, da den vælger at tage sig selv alt for seriøst. Og så også fordi den afviger så meget fra spillet...

Af andre katastofer kan nævnes Politiskolen 2-7. Den første film havde i det mindste lidt kant med bare bryster, bandeord og en del komiske scener.

Og til slut...wait for it... Alexander!, der nok er den mest skuffende til trods for at have tilknyttet en mesterinstruktør, gode skuespillere og et stort budget.

Supra Societatem Nemo
Gravatar

#25 davenport 16 år siden

Af de helt nye, synes jeg There Will Be Blood var så gabende kedelig og uden reel handling, at jeg måtte kæmpe mig gennem. Jeg tror aldrig jeg har fundet på så mange pauser under en film, for at slippe. Jeg bliver helt træt bare at skrive om den...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#26 Zabriskie 16 år siden

Kæft hvor useriøst
Le temps détruit tout
Gravatar

#27 Bohemian 16 år siden

Date Movie (2006)
The Dentist (1996)
Epic Movie (2007)
Meet the Spartans (2008)
Rich Kids (2007)
Son of the Mask (2005)
Starship Troopers 2: Hero of the Federation (2004)
Urban Legends: Bloody Mary (2005)
2 ryk og 1 aflevering (2003)
Alone in the Dark (2005)
Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000 (2000)
Big Momma's House 2 (2006)
Biker Boyz (2003)
Bloodlines (2007)
Catwoman (2004)
Christina's House (1999)
Cursed (2005)
D-War (2007)
DNA (1997)
Double Dragon (1994)
Friday the 13th: A New Beginning (1985)
House of the Dead (2003)
House of the Dead 2 (2005)
Jaws 3-D (1983)
Mortal Kombat: Annihilation (1997)
Orca (1977)
Red Sonja (1985)
Starship Troopers 3: Marauder (2008)
Stealth (2005)
Superhero Movie (2008)
xXx (2002)

Hold kæft hvor har jeg set meget lort.,, og der er meget mere hehe

Free in serenity.
Gravatar

#28 MOVIE1000 16 år siden

#27 mange af dem er jeg enige i men der er også mange som jeg er uenige i
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#29 stoffer 16 år siden

Af film der ikke er decideret B-film, er den første jeg kan komme på Freedomland. Er du gal den skuffede vildt. Måske den bliver slået af The Forgotten, den var sgi også ret langt ude.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#30 enfilmnørd 16 år siden

Kan kun tage film jeg har set, og jeg har på fornemmelsen af jeg har afhvervet nogle af de værste, men stadig

Man de er ringe:

første halvdel af Epic Movie. Ikke af anden halvdel måske er bedre, jeg har bare ikke set den, første halvdel var nok; Elendigt skuespil, dårlige replikker, total mangel på humor, eller morsomme indlæg. Tanken var ellers god; en spoof på episke film, men suk...

XXX, Øh, hvad skete der der. Jeg havde købt DVD'en til 50 kr, og havde set nogle okay anmeldelser, og så dette, Intetsigende...

Predator 2, Etteren var fed, og rigtig god underholdning, den her var uden Arnold, og fesen

Alien 4, normalt benægter min hjerne at anerkende dens eksistens, men alligevel popper den om, når mna hører termer som; værste film, største stinker etc. Vi havde en rigtig god trilogi, selvom 3'eren ikke var ligeså god som de to første, hold den en vis standart. MEN 4'eren tager filmserien, og smadre alt hvad den står for. Far er ikke sur, far er skuffet...

Indiana Jones 4. Køleskab... SUK..., og det er alt den kan få af plads her.

Udmærkede film, men bogen var bedre:

Så indlægene 2-3, og de satte tanker igang. Jeg er sjældent/aldrig(?) glad for bog-filmatiseringer, og filmene med Harry Potter, The Hitchhikers Guide, Junglebogen, var gode filmoplevelser syntes jeg, men de skuffede, idet at de kunne havde været så meget mere...
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.

Skriv ny kommentar: