Gravatar

#41 Åkepool 16 år siden

#26 - Hvorfor er det useriøst?

#31 - Det var da en gang nedsættende vrøvl at skrive til #25 (især taget i betragtning, at du har "Fight club" og "Death proof" på din liste.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#42 Waldca 16 år siden

Åkepool (41) skrev:
#26 - Hvorfor er det useriøst?

#31 - Det var da en gang nedsættende vrøvl at skrive til #25 (især taget i betragtning, at du har "Fight club" og "Death proof" på din liste.

Og endnu værre så hader han også næsten alt fra Tarantino :S
Gravatar

#43 MOVIE1000 16 år siden

der er også remaket af Psycho
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#44 Winniepooh 16 år siden

Det er godt nok svært at svare på.

Wanted synes jeg var helt utrolig ringe, men Indiana Jones 4 skuffede nok mest af dem alle fordi forventningerne var så store. Meget af det I andre nævner har jeg sprunget over fx. alle spoof filmene. I går så jeg the Happening og det var godt nok også skidt...
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#45 Bony 16 år siden

Den film jeg lige kan komme i tanke om, som har skuffet mig mest, må nok være "Signs" af M. Night Shyamalan. Aldrig har jeg haft så meget lyst til at rive mine øjne ud! Fæl film!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#46 jessup 16 år siden

Jeg så Fligth Plan igår og den var utrolig ringe - jeg er ikke sikker på den høre til blandt de værste men magen til stupid plot skal man lede længe efter.
This is just until June
Gravatar

#47 filmz-bigemaster666 16 år siden

hov den her mangler. spiderman 3
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#48 database 16 år siden

Spiderman 3 var da ikke komplet uduelig. Den var ganske underholdende, selvom der blev spillet på for mange tangenter.
Gravatar

#49 Zabriskie 16 år siden

davenport (32) skrev:
Undskyld, Hr. Film, vidste ikke det var dig der stod for meningsdannelsen...

Jeg kræver min ret til at have min uforbeholdne mening om din mening.
Hvis du reelt anser "There Will Be Blood" for en af nyere tids største filmbrølere, vil jeg mene du ikke har den ringeste evne til at genkende godt filmhåndværk, og hvis du finder filmen gabende kedelig har du et utrolig afstumpet krav til en films underholdningsværdi + koncentrationsevne som et barn.

Og fri mig for evindelige kommentarer om at alle meninger tæller lige. Selvfølgelig gør de det, men det er vel ikke ens betydende at alles meninger er lige velovervejede eller velfunderede, eller afstumpede, og da slet ikke at alle skal være enige om at alles meninger er lige gode.

Jeg ser det som en fornærmelse at se så dårlig filmsmag nedfældet sort på hvidt, og reagerer naturligt derefter.
Le temps détruit tout
Gravatar

#50 Åkepool 16 år siden

#49 - Du glemte at tilføje et "synes jeg", for du skal da på ingen måde bestemme om Davenport har dårlig smag, bare fordi han synes "There will be blood" er kedelig.

Så er der noget der er afstumpet her, så er det din nedladende måde at se på andres smag.
Den måde du nøje beskriver en person, som jeg går ud fra du ikke kender, på så beskidt en facon, gør at jeg tror, at du tror, at du er kongen af filmviden/indsigt.

Prøv at se lidt ud over din næse og indse, at dem der har en helt anden mening om film end dig, måske er mindst lige så gode til at genkende godt filmhåndværk som deres højhed og rent faktisk sagtens kan koncentrere sig igennem en hel film, men bare ikke lige kan lide præcis de film du kan godkende.

For lige at komme lidt tilbage til emnet, så er en af mine største skuffelser de sidste par år "No country for old men", hvilket sikkert også giver høvl fra lolmanden/drengen.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: