Gravatar

#31 tranberg 16 år siden

Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
- efter tre gyldne film var mine forventninger høje, men de blev tordnet til gulvet af en plat, karikeret, stereotyp, uoriginal film med en overromantiseret billedside.

Catwoman + Daredevil
- gode beviser bevis på, at superhelte-hypen ikke bliver lavet for kvalitetens skyld. LORTE FILM!

Fightclub
- jeg ved jeg går mod strømmen med denne her; men "Fightclub" var en film der lagde så fantastisk ud, men endte med at få filmisk storhedsvanvid med kæmpe plothuller.

X-Files - I Want to Believe
- av, av, av - det gjorde ondt at se på; en så smuk og (vid)underlig franchise blive sprættet op af forfærdeligt skuespil og et dårligt manuskript. Og til dem der gik før tid; efter rulleteksterne sejlede Mulder og Scully rundt i en lille robåd på havet, mens de vinkede ivrigt til kameraet --- HVORFOR!?!?!?!

Pearl Harbor
- Ben Affleck skal holde sig BAG kameraet, han stinker til skuespil. Filmen er langtrukken, overdramatiseret, lider af stereotypt skuespil og er gået i glemmekassen. Swing 'n' a miss!

Death Proof
- jeg hader næsten alt hvad Quentin Tarantino rører ved (med undtagelser), og dette projekt var så langt nede, at jeg måtte ryste på hovedet.

Tjaeh, nogle kan jo lide gode film, andre er til de overfladiske underholdningsbustere - du er så et levende bevis på, hvordan folk bare ikke forstår gode film. "Uden reel handling"?, gaaab du er kedelig.
The end is closest to the beginning
Gravatar

#32 davenport 16 år siden

Undskyld, Hr. Film, vidste ikke det var dig der stod for meningsdannelsen...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#33 Kruse 16 år siden

#31: Du er et levende bevis på, hvordan folk bare ikke forstå gode film, hvis du ikke kan lide Fight Club! Gaaab du er kedelig.

Bare fordi han synes at There Will Be Blood var kedelig, betyder det ikke at han ikke sætter pris på gode film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#34 davenport 16 år siden

Næ, for hvad er en god film? In the eye of the beholder... Ikke andet!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#35 imz 16 år siden

Batman & Robin - uden tvivl det værste nogensinde ...
What lies behind us or what lies before us are tiny matters compared to what lies within us
Gravatar

#36 filmz-bigemaster666 16 år siden

#35 enig enig!!!
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#37 Herrguth 16 år siden

Jeg elsker Tim Burton, men må sige at Planet of the Apes skuffede fælt. Ikke en dårlig film, bare heller ikke særlig god...

Derudover var jeg ret pjattet med Blair Witch Project, men 2'eren "Book of Shadows" var godt nok en flad fornemmelse og én af de ringeste film jeg har lagt øjne til.

Derudover vil jeg også sige at begge fortsættelserne til "From Dusk till Dawn" var ret kedelige og ligegyldige.

Af danske film vil jeg da nævne "Kat" som en kæmpe skuffelse og en brøler af dimensioner. Filmen fungerede overhovedet ikke. Det er en skam, da jeg ellers synes bogen er ret god.
Gravatar

#38 jessup 16 år siden

A Sound of Thunder med Edward Burns er helt afsindig ringe. En gang i mellem er billet salget en god indikator - kostede 52 mio $ indspillede i US under 2 mio $
This is just until June
Gravatar

#39 Spanner 16 år siden

jessup (38) skrev:
A Sound of Thunder med Edward Burns er helt afsindig ringe. En gang i mellem er billet salget en god indikator - kostede 52 mio $ indspillede i US under 2 mio $

Glem ikke Sir Ben Kingsley :)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#40 stoffer 16 år siden

#39 - Ja, han har sgu fået nogle stinkere på sit cv efterhånden...
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!

Skriv ny kommentar: