Gravatar

#41 Guts 18 år siden

ja tak...til den spoileren.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#42 filmz-Munk 18 år siden

Derudover er Band of Brothers jo også fyldt med følelsesladede scener
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#43 chandler75 18 år siden

# 35 Jeg er stor fan af "Six Feet Under" og har fulgt med siden begyndelsen, men netop slutningen på sidste afsnit syntes jeg ikke fungerede optimalt.

Idéen var fin nok og meget passende, men jeg syntes den var lidt svær at forholde sig til, muligvis pga. noget rimeligt middelmådigt make-up arbejde...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#44 intak 18 år siden

My Dog Skip! :) måtte også efterfølgende eje den på DVD

Gravatar

#45 The Insider 18 år siden

#43, true, det var ikke alt sammen lige overbevisende - men jeg syntes, det var dejlig poetisk, og så var musikken også lige i øjet. Gad vide om dem fra Danske Bank har set Six Feet Under... :-)
War. War never changes.
Gravatar

#46 elwood 18 år siden

Jeg kan desværre ikke finde selve klippet, men
Dr. Mark Greene's begravelse fra E.R hele slutningen med musikken og ballonen det er satme smukt lavet, også et af de tunge afsnit at se om man vil
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#47 Hive 18 år siden

Efter nøjere gennemtænkning må jeg tilføje:

Armageddon
Independence Day (scenen hvor præsidenten holder en inspirerende tale før det sidste afgørende slag. Ja, den er typisk amerikansk og flyder i patriotisme, men jeg finder den bevægende.)
Gravatar

#48 McPeter 18 år siden

#28 - chandler jeg er dybt enig mht. The Abyss - forstår ikke jeg glemte den! Det er en fantastisk film og en fantastisk scene. Af en eller anden grund er det sådan en film jeg oftest ser når jeg er syg, hvor jeg rigtig nyder at se den lange udgave. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#49 jessup 18 år siden

Grave of the Firelies

Imitation of Life

Stelle Dallas

Now, yoyager

The bicycle Theif

Germany year Zero

En scene i Terms of endearment

Remains of the Day

E.T.

Old Yeller

Schindlers Liste (den gang den kom ud)
This is just until June
Gravatar

#50 jessup 18 år siden

De film hvor opbygningen til tårestrømmen er bedst eksekveret er nok : Imitation of Life, Stella Dallas, Now Voyager og The Grave of the Fireflies.
This is just until June

Skriv ny kommentar: