# 35 Jeg er stor fan af "Six Feet Under" og har fulgt med siden begyndelsen, men netop slutningen på sidste afsnit syntes jeg ikke fungerede optimalt.
Idéen var fin nok og meget passende, men jeg syntes den var lidt svær at forholde sig til, muligvis pga. noget rimeligt middelmådigt make-up arbejde...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#43, true, det var ikke alt sammen lige overbevisende - men jeg syntes, det var dejlig poetisk, og så var musikken også lige i øjet. Gad vide om dem fra Danske Bank har set Six Feet Under... :-)
Armageddon Independence Day (scenen hvor præsidenten holder en inspirerende tale før det sidste afgørende slag. Ja, den er typisk amerikansk og flyder i patriotisme, men jeg finder den bevægende.)
#28 - chandler jeg er dybt enig mht. The Abyss - forstår ikke jeg glemte den! Det er en fantastisk film og en fantastisk scene. Af en eller anden grund er det sådan en film jeg oftest ser når jeg er syg, hvor jeg rigtig nyder at se den lange udgave. :-)
#41 Guts 18 år siden
ja tak...til den spoileren.
#42 filmz-Munk 18 år siden
- Steve Carell
#43 chandler75 18 år siden
Idéen var fin nok og meget passende, men jeg syntes den var lidt svær at forholde sig til, muligvis pga. noget rimeligt middelmådigt make-up arbejde...
#44 intak 18 år siden
#45 The Insider 18 år siden
#46 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#47 Hive 18 år siden
Armageddon
Independence Day (scenen hvor præsidenten holder en inspirerende tale før det sidste afgørende slag. Ja, den er typisk amerikansk og flyder i patriotisme, men jeg finder den bevægende.)
#48 McPeter 18 år siden
#49 jessup 18 år siden
Imitation of Life
Stelle Dallas
Now, yoyager
The bicycle Theif
Germany year Zero
En scene i Terms of endearment
Remains of the Day
E.T.
Old Yeller
Schindlers Liste (den gang den kom ud)