Gravatar

#31 filmz-kih 18 år siden

jjeg fik en klump i halsen og nok også lidt øjne da jeg så flight 93 & World trade center ikke så meget pga skuespil men fordi man ved det er sket i virkeligheden 8-(

plus afsnittet i mash hvor den første oberst blive hjemsendt men dør på vej hjem
Gravatar

#32 filmz-Narniabæver 18 år siden

Charlotte's Web (1973)

Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#33 Bobby Singer 18 år siden

Ja jeg ved det godt, jeg er en rigtig tude Marie.

Løvernes konge fik mig faktisk til at stor tude, da jeg var lille, især pågrund af den scene hvor Mufasa dør, jeg var fuldstændig færdig efter den scene, og jeg får stadig en klump i halsen når jeg ser den scene i dag.

Scenen på trapperne i Godfather 3, rørte mig også virkeligt dybt. Scenen i Crash, hvor den lille pige løber hen til sin far, fordi han ikke har sin magiske kappe, er en scene som virkelig gjorde et stort indtryk på mig, faktisk imodsætning til mange andre herinde, synes jeg at det er en fantatisk film.

Slutningen i Carlito's way er meget rørende, meget smuk scene.

Andre film som fik mig til at fælde en lille tårer:

Batman returns, da pingvinmanden dør og pingvinerne bærer ham ud i vandet, snøft.

Forrest Gump, da han møder sin søn for første gang og også scenen ved graven.

Grin bare hvis i vil, men det afsnit af The Simpsons, hvor Homer møder sin mor, synes jeg også er ret rørende.

Idjit
Gravatar

#34 filmz-kih 18 år siden

jeg holder helt med dig med crash der trak jeg også været en xtra gang
Gravatar

#35 The Insider 18 år siden

Hold da fest... jeg glemte lige det allersidste afsnit af Six Feet Under. Jeg har faktisk aldrig før grædt så meget. Aldrig. De sidste 10 minutter er blandt de bedste, tv-verdenen nogensinde har leveret.
War. War never changes.
Gravatar

#36 Bates 18 år siden

Ja, hvordan kunne man dog glemme den.

Meget enig. En fantastisk afslutning på en fantastisk serie!
Gravatar

#37 tiany 18 år siden

okay de to film jeg nok har tudet mest over er der underligt nok ingen der har nævnt, men det kan jo godt være det bare er mig der er underlig...

Leon - Jeg stortudede over slutningen

City of Angels - tænk at opgive evigheden og alt mulig vidunderligt for kærligheden og så dør hun

Men jeg har generelt let til tåre, men jeg har aldrig tudet over titanic
Valar morghulis
Gravatar

#38 lagoni 18 år siden

Tror der er nogen i denne tråd der burde overveje brugen af spoilermarkeringer :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#39 elwood 18 år siden

The Green Mile

John Coffey's henrettelse

der var jeg også lidt sørgmodig over det.

Men M.A.S.H skal fremhæves igen, fordi den serie formår virkelig at skifte genre, det ene Øjeblik er det laugh out loud humor, f.eks. scenen med Lt. Col. Henry Blake's nye skrivebord, som han hurtigt "mister" igen

Hawkeye: Pardon me, Henry, isn't that your desk?
Henry Blake: Yeah, that's my genuine antique desk.
Trapper: Sending it out to be waxed?
Henry Blake: I'm not sure what it's doing up there. Just keeps going up... up... up...
Hawkeye: To a far, far better place, I'm sure.

Klasse humor

Og andre gange påvirker det en så meget, jeg kan ikke huske det i detaljer, men det er et afsnit hvor Hawkeye, har en ung soldat inde som heller vil sendes hjem, det slutter med at han dør, og Hawkeye siger noget i retningen af at nu fik han sit ønske opfyldt.

Og ja nu når sidste afsnit nævnes, så kommer jeg til at tænke på hele Hawkeye's tur i bussen med kvinden og "hønen"

#38 ah der da ingen som har spoilet Bambi for mig endnu 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40 duuk74 18 år siden

Bridge to Terabithia

Eternal Sunshine of the Spotless mind
Salaam Bombay
100.000 lemmings can't be wrong

Skriv ny kommentar: