Gravatar

#11 elwood 18 år siden

Mit bud må nok være Shawshank Redemption, ikke fordi jeg græd, mere at den rørte mig, alle de ting vores hovedperson bliver udsat for.

Der Untergang rørte mig sku også dybt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 Benway 18 år siden

"Ikiru" og "Breaking The Waves" er jeg helt knust over. La Marseillaise scenen i "Casablanca" giver mig også altid en klump i halsen og ligeså scenen i "Requiem for a Dream" hvor moderen forklarer sin situation.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#13 Åkepool 18 år siden

Har vist aldrig grædt over en film, men da jeg var knægt, fik jeg da en klump i halsen til "E.T.", det hjalp nok ikke, at min yngre fætter sad ved siden af mig og faktisk græd :)

Ellers blev jeg meget rørt første gang jeg så "Elefantmanden".

Der er sikkert et par stykker til, også i nyere tid, men kan ikke lige komme på dem.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#14 Åkepool 18 år siden

Jo for søren da, scenen i "The Basketball diaries" hvor Leonardo, helt fucked up på stoffer, står og prøver at overtale sin mor til at lukke ham ind, men hun vil ikke, det er sgu en hård scene.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#15 Æsop9000 18 år siden

Bambi
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#16 filmz-Angel Eyes 18 år siden

#8: Helt klart, Life is Beautiful!

#9: Jeg er også med på Donnie Darko-vognen - virkelig sørgelig slutning, selvom den dog er ret heroisk på sin vis :)
Og som jeg også skriver på min blog, så gør Pans Labyrint virkelig et stært indtryk. Især slutningen, samt da doktoren dør, de scener rører mig utrolig dybt!
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#17 filmz-Munk 18 år siden

"Livet er smukt" har jeg som flere andre knebet en tåre som.. Derudover rørte disse mig også

- Schindlers Liste
- Shawshank Redemption
- Legendernes Tid
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#18 McPeter 18 år siden

A Beautiful Mind, My Life Without Me, Schindler's List, The Secret Life of Words, Casablanca, Magnolia, LOTR:ROTK, etc. Jeg blir sgu let rørt af de fordømte film... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#19 filmz-Bruce 18 år siden

Tja, hvorfor ikke bruge Youtube til at vise tåreperserne :)

[url= 1[/url]
[url= 2[/url]
[url=
[url= a Wonderful Life[/url]

Og ovre i tragedierne:
[url= Choice[/url]
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#20 elwood 18 år siden

#19 jeg har stadig It's a Wonderful Life til gode, menjeg venter til Jul med at se den, posten var forsinket så jeg nåede ik at få den i juletid.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: