Gravatar

#1 filmz-karlerminven 20 år siden

Ja.. det var så først afsnit af The 4400 og det var, trods reklamerne, en ganske god start på serien, synes jeg. Den virkede lidt mærkelig sommetider, men effekterne var i orden. Det virkede dog sommetider som om man havde set noget af det før.

Synes det så mega fedt ud der hvor Shawn gør, hvad end det nu er han gør, imod ham som kalder Shawn "freak".. det ser ret cool ud :)

Hvilke andre kræfter er det egentlig vi ser her i først afsnit? Bare lige for at få gjort det klart.

Men ja, så er spørgsmålet:

Hvad synes I?
----
What is a not-joke?
Gravatar

#2 filmz-karlerminven 20 år siden

Så lige traileren til næste afsnit.. og er det ikke lidt hurtigt at dømme serien som kult? for det sagde de lige i traileren: Se næste afsnit af kultserien The 4400 :)
----
What is a not-joke?
Gravatar

#3 Bates 20 år siden

Jeg syntes at der er lagt i ovnen til en kanon serie. Spørgsmålet er så bare lige hvorfor den skal vises på TV3. Der er reklamer hver 10min!

Glæder mig til at se næste afsnit.
Gravatar

#4 filmz-karlerminven 20 år siden

ja nemlig.. præcis sådan som jeg følte.. hvorfor fanden kunne det ikke være Tv2 eller DR1 der viste den? :D
----
What is a not-joke?
Gravatar

#5 chandler75 20 år siden

Det virkede interessant, men alligevel lidt low-budget sci-fi. Så lidt "X-Files" light...

Jeg kan dog ikke se hvorfor det skulle være kult, det var det trods alt for ordinært til. Og så synes jeg plottet virkede noget utroværdigt:

Hvis amerikanerne kan holde hundredevis af arabere i internering på Guantanamo på tvivlsomme beviser i årevis, hvad er chancen så for at de slipper potentielle 'alien-abductees' fra det ydre rum løs efter et par uger? Som en af dem siger - de kan være 'walking bombs'.

Men okay - de bliver sluppet løs. Og så bliver der sat... 2 (?!) agenter på opgaven til at holde øje med dem?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 filmz-gofferoffer 20 år siden

Måske bliver jeg slagtet for enten at lave en sammenligning eller også fordi jeg synes den ene serie er bedre end den anden, men jeg synes virkelig, den her serie har en meget bedre og mere spændende start end Taken. Anyway, jeg er klar til næste afsnit (og det er på trods af irriterende reklamer) :-)
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#7 Bates 20 år siden

Folk virkede heller ikke på nogen måde overrasket over alle de nye ting som var kommet til. F.eks pigen var blevet bortført i 1938, men hun sad og så tv på en fladskærm som om det var helt almindeligt.
Der må da være sket en hulens masse i den tid de har været væk. Godt nok var det ikke alle der havde været væk i så lang tid, men alligevel.
Gravatar

#8 filmz-ataris 20 år siden

#5 - Det var nu efter 6 uger. Det gør selvfølgelig ikke den store forskel alligevel. Selvom det virker lidt urealistisk synes jeg med rimelighed at man kan forklare det med den medieomtale det selvfølgelig har fået i hele landet. Der er blevet lagt pres på dem og de bliver nødt til at handle.

Jeg tvivler også på at det kun er de to agenter, der er sat på opgaven. Vi hører indtil videre kun om nogle enkelte af personerne og der må givetvis være andre på sagen. Men ja, vi får ikke rigtigt at vide om andre er blevet sat på sagen.

En ting jeg studsede over var dog at alle personerne tilsyneladende var amerikanske. Og de har ikke kun taget mennesker der var i Amerka på tidspunktet, Richard var vel i Korea.

#7 - Uden at vide det kan jeg forestille mig at vi senere hen i serien ser noget mere til det end i dette afsnit. Pigen hun var meget speciel og jeg tror ikke noget ville overraske hende. Vi har set i så mange film hvordan folk der tager frem i tiden bliver overrasket over de ting der er der. Jeg tror serien istedet har valgt at lægge vægt på hvordan tiden kan og har ændret forholdet mellem mennesker. Vi ser f.eks. hvordan Richard blev overrasket over hvordan sorte og hvide mennesker kunne tale sammen uden der var noget forbudt over det

still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#9 filmz-møller 20 år siden

ja.. det vilde helt klart være bedst at den kørte på tv2 dr1 eller sådan noget, så alle de raklamer ikke kom... Men man kan da se, at det helt klart er sådan en serie som kommer ud på tv3:) Men så fik man da også lige set den nye raklame fra sonofon 3-4 gange, at de kan komme op med sådan nogle underlige nogle:D Især grineren med ham kokken!
mmm Simpsons..
Gravatar

#10 filmz-sanjo 20 år siden

Helt fin serie, bestemt en som jeg vil forsaette med at kigge paa. Men bestiller serien i dag eller i morgen, orker ikke, at se den paa tv3 mere.
"If there is no struggle, there is no progress"

Skriv ny kommentar: