Gravatar

#21 tiny 20 år siden

Jeg købte Taken på cdwow: http://www5.cd-wow.com/detail_results_2.php?produc...
16 pund (knap 180 kr) er vel ikke alverden for over 14 timers god underholdning.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#22 Bates 20 år siden

Nej det var såmænd heller ikke det. Det er mere alt det andet som jeg også skal ha' :o)

Gravatar

#23 lagoni 20 år siden

Mener også AxelMusic har Taken til 125 kr stadig (mit net er alt for langsomt lige nu til jeg kan tjekke...)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#24 myggen 20 år siden

#23: Axel har stadig Taken til 125,- kr., de har den endda på lager i alle butikkerne (pånær Klassisk).
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#25 Bates 20 år siden

Det var da rart, så kan jeg få den idag :o)
Gravatar

#26 filmz-bullettooth 20 år siden

At udgangspunktet er AlienAbductions i både Taken og 4400, er selvfølgelig en god grund til at sammenligne de 2 serier, men jeg tror nu efter at have set Taken, og det 1. afsnit af 4400 at de udvikler sig i forskellig retning. Glæder mig ihvertfald til at følge serien fremover
--------- for rent ---------
Gravatar

#27 filmz-thomas _h 20 år siden

#16 -
hun får ikke tilnærmelsesvis samme rolle som Dakota Fanning havde i Taken.

Nu følger jeg med i "amerikansk tempo", og sæson 2 er ved at være slut nu (sidste afsnit er faktisk blevet vist igår i USA). Synes serien er genial, og især i sidste halvdel af 2. sæson er den blevet rigtigt spændende. Den første halvdel var lidt træg i det.
Gravatar

#28 chandler75 20 år siden

# 15

Det med fjernsynet var en anden ting jeg studsede over...

Man skulle tro at myndighederne rimelig gelinde ville introducere de 4400 for nutidens verden, forberede især dem der havde været væk i et halv århundrede på hvordan verden ser ud og fungerer i dag - og ikke mindst forsigtigt fortælle dem om de teorier regeringen har om hvad der kunne være sket med dem - de 4400 er jo clueless. I stedet smider de larmende tv-skærme op i midten af hallen, hvor der bliver fortalt om at folk er skeptiske over for de 4400, at de måske er alien-abductees, etc. Talk about information overload!
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#29 myggen 20 år siden

#28: Ja, det har du ret i, det kunne nok godt gøres mere hensigtsmæssigt. Men strengt taget ved vi jo ikke, om de også får sig en efteruddannelse (selv om intet tyder på det).
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#30 läkerol 20 år siden

kan man få fingerne i sæson 2 på DVD nu?
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.

Skriv ny kommentar: