Gravatar

#11 Bates 20 år siden

#10 - Nå der er nogen der har penge nok :), så må vi andre trækkes med Tv3 hehe
Gravatar

#12 filmz-Kadann 20 år siden

Jeg har fået set den første sæson og må da indrømme at serien er ganske ok, jeg synes dog at de nye afsnit i sæson 2 er en anelse kedelige, mest fordi serien lidt går i tomgang.

Jeg blev dog lidt overrasket, da jeg rodede rundt efter australske skuespillere forleden og opdagede at Jacqueline McKenzie som spiller Diana Skouris, rent faktisk var med i "Romper Stomper". Jeg kunne overhovedet ikke genkende hende.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#13 Slettet Bruger [1429990289] 20 år siden

Ganske ok serie. Har set til og med afsnit af sæson 2.
Gravatar

#14 lyspunkt 20 år siden

Den virker helt klart som en fornuftig seriestart. Jeg synes nok er der er væsentlig ligheder med "Taken", og at Michael Moriaty og Joel Gretsch er med i begge serier finder jeg lettere uopfindsomt.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#15 myggen 20 år siden

#5:
Nu var det jo domstolene der krævede, at de blev sat fri, Homeland Security ville beholde dem. Guantanamo er en lidt speciel situtation, fordi det sagtens kan diskuteres, om de amerikanske domstole overhovedet har jurisdiktion over basen.

Desuden fremgår det, at de to agenter man følger ikke er de eneste, chefen siger noget i retning af "...lead one of my teams".

#7:
Som #8 også skriver (dog i anden sammenhæng), så har de siddet på basen i 6 uger, så de har alligevel (fx. gennem fjernsynet, som ville have været opfundet i langt de fleste personers 'tid') haft relativt lang tid til at vende sig til mange af de nye ting.

Og alle gode gange 3:
#8:
Ang. amerikanere, så bliver der vist på et tidspunkt nævnt, at af de 67%, der er amerikanere, så er så og så mange blevet i Seattle.

Alt i alt synes jeg den har potentiale til at blive rigtig spændende. Og reklamerne generer mig i øvrigt ikke ret meget, en hd-optager er fremragende til at se ting på TV3.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#16 Hive 20 år siden

Ja, jeg må også sige at de overdrevne reklameblokke - med præcist de samme reklamer hver gang - var yderst belastende. Jeg har ellers ikke noget imod reklamer en gang imellem, så man kan hente snacks, gå på toilettet, etc - men det her var sgu overdrevet.

Jeg synes seriens start var rigtig god, men at den derefter faldt lidt til jorden igen... jeg studsede over de samme ting som andre nævner, og synes hende den altseende pige er lidt for meget et ripoff af Dakota Fanning i Taken.
Gravatar

#17 Bates 20 år siden

Jeg må se at få købt "Taken". Alle snakker jo om den serie.
Gravatar

#18 tiny 20 år siden

# 17: Jep - det kan varmt anbefales. Jeg blev færdig med den her i weekenden. En god opvarmning til The 4400.
Jeg afventer flere afsnit inden jeg udtaler mig om Taken vs 4400. Men det gode ved Taken er jo netop, at historien er skrevet ud fra personers beretninger om bortførelser mm fra 1940erne til nu. Og så er det jo en fantastisk god historie!
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#19 Bates 20 år siden

Ok den lyder rigtig spændende. Den ryger i indkøbskurven snarest muligt!

Mit stakkels visa kort!
Gravatar

#20 Yoda 20 år siden

Til dem, der ikke gider se serien på en ussel reklamekanal, så kan første sæson af "The 4400" købes hos DVDImport til 123,- KLIK
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: