Gravatar

#161 BN 14 år siden

Michael Andersen (158) skrev:
BN (151) skrev:
ingen - INGEN - kunne have spillet rollen som Indy bedre end ham

Michael Andersen (158) skrev:
BN (151) skrev:
Så tag dog den diskussion med nogen, der rent faktisk MENER, at der ikke findes andre skuespillere, der ville kunne gøre det ligeså godt

Nå, okay ... du kender altså ikke forskel på begreberne "bedre" og "ligeså godt"? ;-)

Og du har ikke læst i mine foregående indlæg, at tanken i det første citat, du bringer, er:

"If it ain't broke, don't fix it" ??
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#162 Lord Beef Jerky 14 år siden

#160 Det er jo ikke helt det samme som "bare" at afhænge af solopræstationer... der er mere end blot skuespil i alle de film, jeg har set. Især Buried (af dem du nævner) handler vel ligeså meget om fortælleteknik. Film har jo en fremdrift, en måde at fortælle på, noget at fortælle og en grund til at fortælle det... det er jo vel dybest set umuligt kun at afhænge af en solopræstation. Det er det samme som at forsøge at lave en film i 1D.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#163 BN 14 år siden

Lord Beef Jerky (162) skrev:
#160 Det er jo ikke helt det samme som "bare" at afhænge af solopræstationer... der er mere end blot skuespil i alle de film, jeg har set. Især Buried (af dem du nævner) handler vel ligeså meget om fortælleteknik.

Så vi kunne altså med andre ord ligeså godt have placeret Pamela "Baywatch" Anderson eller John Candy i 'Buried'? Det gør ingen forskel? ;-)
Gravatar

#164 Lord Beef Jerky 14 år siden

#163 Jeg tror du misforstår med vilje, Bizarro =o
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#165 wimmie 14 år siden

BN (163) skrev:
Så vi kunne altså med andre ord ligeså godt have placeret Pamela "Baywatch" Anderson eller John Candy i 'Buried'? Det gør ingen forskel? ;-)

Tror det ville være en ret kedelig film hvis du puttede John Candy i den rolle.... Omend en anelse usmageligt (selvom titlen da er meget passende)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#166 Lord Beef Jerky 14 år siden

Men episk at placere en fed og død mand i en film.... ville i hvert fald have ændret meget på den.
Gravatar

#167 Lord Beef Jerky 14 år siden

Skriftlig high five til wimmie!
Gravatar

#168 BN 14 år siden

Lord Beef Jerky (164) skrev:
#163 Jeg tror du misforstår med vilje, Bizarro =o

Kun hvis begrebet skuespil-evner kan løsrives fra solopræstationer, hr. Bøf.
Gravatar

#169 filmz-ab 14 år siden

Ja ja, men disse film jeg nævner afhænger stadig af deres hovedroller, uanset hvor meget fortælleteknik der er. Det er der jo altid. Der er jo altid en form for historie, teknik osv. Men disse hovedroller er jo meget i centrum, og hvis de IKKE er gode, så falder korthuset squ. Hvis jeg ikke troede på Hanks i Cast Away, hvis jeg ikke følte med ham, hvis jeg ikke forstod ham, så er filmen jo mindre god, når hele konceptet bygges op omkring én fyr.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#170 wimmie 14 år siden

Right back at ya! :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: