Gravatar

#251 filmz-ab 14 år siden

Lord Beef Jerky (250) skrev:
lidt upassende at sige, at han har skrevet karakteren til Daniel Day-Lewis... karakteren fandtes i forvejen.

Derfor kan karakteren vel godt ha' været tiltænkt Lewis, og kun ham. Film og bøger er forskellige medier som du ved.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#252 Lord Beef Jerky 14 år siden

#251 Dette er sandt.. hvilket jeg også skrev tidligere.

Lord Beef Jerky (192) skrev:
Jeg tror nu heller ikke PT Anderson skrev rollen til Daniel Day-Lewis... rollen fandtes jo i forvejen ... Om han hele tiden havde set Daniel Day-Lewis i rollen, er vel en helt anden ting.

Jeg synes bare, at det er mærkeligt at sige han har skrevet rollen... that's all....
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#253 Åkepool 14 år siden

Ha ha, hvor vildt! Jeg var overbevist om, at denne tråd ville dø efter de første 4 indlæg.

BN (244) skrev:
Jeg har set for meget Michael Bertelsen

Og du må svare fra nu-til nu :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#254 filmz-ab 14 år siden

Lord Beef Jerky (252) skrev:
#251 Dette er sandt.. hvilket jeg også skrev tidligere.

Jeg synes bare, at det er mærkeligt at sige han har skrevet rollen... that's all....

hehe! Lidt flueknepperi hvis du spørger mig. Om rollen fandtes eller ej, er jo underordnet. Den skal stadig skrives og omsættes til film, og hvis Anderson kun havde Lewis i sigte, ja så må der være en årsag til det.
Gravatar

#255 filmz-Myrepip 14 år siden

BN (244) skrev:
Øv, hvorfor skal du efterligne VORES lørdag aften? Efteraber!!!!!

P.S. Resten af dit indlæg går jeg i krig med i morgen, men måske nok ikke lige på den måde du regner med. ;-)

Hav en rigtig god aften ..... dit højreorienterede svin!
Jeg har set for meget Michael Bertelsen ... vil jeg lige skynde mig at sige, før nogen lyncher mig! ;-D

Jeg er ikke højreorienteret, blot liberal ;) Det blev en god aften. Så lige 7 afsnit af The Wire og fik afsluttet sæson 4.

a@babo (245) skrev:
Nok fordi du alligevel må ane, at fejlene ligger hos dig :-) men en indrømmelse eller to findes ikke hos dig :-)

Myrepip skrev:
jeg de udsagn som konflikter hermed, fremfor at forsøge og få dem til at hænge sammen

Selvfølgelig ja... Bruce gør det helt rigtige altid, så Bn...se, læs og lær :-)

Sjovt du skulle skrive "læs og lær" :) Havde du nuppet de to ord med, "så dementerer", i udsagnet, så havde du fået betydningen, at jeg netop ikke altid gør det rigtige og dermed giver indrømmelser herfor.

Derudover er jeg ret rusten udi kunsten at give indrømmelser for noget, jeg ikke finder belæg for, men da det er Thanksgiving på torsdag og du nu så mange gange har udtrykt ønsker om "et ben", så skal jeg da se, om jeg kan grave ét frem til dig :)
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#256 BN 14 år siden

Lord Beef Jerky (250) skrev:
Netop derfor synes jeg, det er lidt upassende at sige, at han har skrevet karakteren til Daniel Day-Lewis...

Så er det bare lidt pudsigt, at Paul Thomas Anderson ikke selv har korrigeret denne "upassende" ting i diverse interviews.

F.eks. i dette interview fra 2. januar 2008:

PTA: Jeg kan huske hvordan mit skrivebord så ud, med så mange forskellige papirlapper og bøger om olieindustrien i første del af det 20. århundrede, blandet med dele af andre manuskripter jeg havde skrevet. Det hele kom fra så mange forskellige kilder, Men bogen var alletiders springbræt. ..... Vi var virkelig utro mod bogen. Dermed være ikke sagt, at jeg ikke kunne lide bogen; jeg elskede den. Men der flød så mange andre ting omkring mig. Og på et vist tidspunkt blev jeg opmærksom på det materiale han [forfatteren] havde baseret den [bogen] på. Han skrev om oliemagnaterne Edward Doheny og Harry Sinclairs liv. Så bogen var som at have en rigtig god samarbejdspartner.

.....

AVC: Du skrev rollen til Daniel Day Lewis. Havde du mødt ham før?

PTA: Det havde jeg ikke, nej.

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#257 Lord Beef Jerky 14 år siden

a@babo (254) skrev:
hehe! Lidt flueknepperi hvis du spørger mig. Om rollen fandtes eller ej, er jo underordnet. Den skal stadig skrives og omsættes til film, og hvis Anderson kun havde Lewis i sigte, ja så må der være en årsag til det.

Jeg elsker at kneppe fluer =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#258 filmz-ab 14 år siden

Jeg elsker at dræbe dem :-)
Gravatar

#259 Hr. Nielsen 14 år siden

#258 Du knepper dem ellers temmelig ofte for en der hellere vil dræbe dem BadBoy Babo:) Ser ud til at tråden døde ud, men en underholdende debat mellem BN og Myrepip.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#260 filmz-ab 14 år siden

Så pas på..

Skriv ny kommentar: