Gravatar

#241 BN 14 år siden

Lord Beef Jerky (164) skrev:
#163 Jeg tror du misforstår med vilje, Bizarro =o

Og du ikke så meget som overvejede, at det bare var en joke? (En joke baseret på diskussionen, ja. Men stadig kun en joke.)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#242 filmz-Myrepip 14 år siden

BN (240) skrev:
"i netop det lys der passer [mig]" ..... Synes du virkelig, det er så underligt, at jeg gerne vil have, at folk forstår baggrunden for og sammenhængen mellem mine indlæg og udsagn?

Jeg vil æde min gamle hat på, at du også selv gerne vil have, at folk forstår, hvad du VIRKELIG mener, og at du ikke ønsker at se dine udsagn taget ud af deres rette sammenhæng.

Empati, please. ;-)

Jeg har ingen problemer med at forstå, hvad du skriver i dine indlæg. Jeg har kun påtalt, at du i dine debatindlæg ikke har den utvetydig binding til Kruses indlæg, som du så gerne vil have, at dine udsagn skal ses i lyset af.

Der er således ikke tale om, at jeg tager dine udsagn ud af deres rette sammenhæng, men at du ikke formulerer dig på en måde, så jeg opfatter det DU gerne vil have skal være "den rette sammenhæng".

Hvis nogle ikke forstår hvad jeg mener, så forklarer jeg mig, så det er tydeligt og har jeg således formuleret mig på en måde i debatten, som ikke hænger sammen med det jeg har udtalt, så dementerer jeg de udsagn som konflikter hermed, fremfor at forsøge og få dem til at hænge sammen

Og beklager, men nu er der mad og film for resten af aftenen.
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#243 Hr. Nielsen 14 år siden

a@babo (236) skrev:
Jeg er også god til at forudse :-)

Men så kan jeg jo passende skrive en anmeldelse af Batman 3 nu, eller? For det er jo afgjort allerede nu? Det er så ingen fejltantagelse?

You tell me:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#244 BN 14 år siden

Myrepip (242) skrev:
nu er der mad og film for resten af aftenen.

Øv, hvorfor skal du efterligne VORES lørdag aften? Efteraber!!!!!

P.S. Resten af dit indlæg går jeg i krig med i morgen, men måske nok ikke lige på den måde du regner med. ;-)

Hav en rigtig god aften ..... dit højreorienterede svin!
Jeg har set for meget Michael Bertelsen ... vil jeg lige skynde mig at sige, før nogen lyncher mig! ;-D
Gravatar

#245 filmz-ab 14 år siden

Myrepip (239) skrev:
LOL! DET havde jeg så sandelig heller ikke forventet :D

Nok fordi du alligevel må ane, at fejlene ligger hos dig :-) men en indrømmelse eller to findes ikke hos dig :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#246 filmz-ab 14 år siden

Thomas Nielsen (243) skrev:
a@babo (236) skrev:
Jeg er også god til at forudse :-)

Men så kan jeg jo passende skrive en anmeldelse af Batman 3 nu, eller? For det er jo afgjort allerede nu? Det er så ingen fejltantagelse?

You tell me:-D

Ja okay :-) Meeeen. Siden jeg nu er god til at forudse og kan se i fremtiden, så ser jeg at du bliver vild med Hobbiten, og det kan ikke diskuteres... for jeg kan forudse :-)
Gravatar

#247 filmz-ab 14 år siden

Myrepip (242) skrev:
jeg de udsagn som konflikter hermed, fremfor at forsøge og få dem til at hænge sammen

Selvfølgelig ja... Bruce gør det helt rigtige altid, så Bn...se, læs og lær :-)
Gravatar

#248 BN 14 år siden

a@babo (247) skrev:
Selvfølgelig ja... Bruce gør det helt rigtige altid, så Bn...se, læs og lær :-)

*LOL*
Gravatar

#249 filmz-ab 14 år siden

hehe!
Gravatar

#250 Lord Beef Jerky 14 år siden

#208 Det er ligeledes faktum, at PT Anderson startede sit manuskript, som værende en tro filmatisering af "Oil!"... faktisk hed filmen "Oil!" i opstartsfasen, men han fandt hurtigt ud af, at han havde gabt over for meget, og besluttede sig for at filmatisere ca. 1/3 af bogen, og ville derfor ikke kalde filmen "Oil!" længere. Karakteren Daniel Plainview er bestemt med i bogen, her hedder han blot Joe Ross. PT Anderson har ændret historien en smule og karakterene ligeledes, men udgangspunktet og karakterene kommer altså stadig fra "Oil!" Netop derfor synes jeg, det er lidt upassende at sige, at han har skrevet karakteren til Daniel Day-Lewis... karakteren fandtes i forvejen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: