Og hvem er nissen Teddy Ring i "På loftet sidder nissen"?
Min gode ven og jeg tog med DSB igår, men på et tidspunkt blev han sur og skred!! Jeg sagde blot "når toget stopper igen Tofte, så er vi i Holte!" og så sagde Tofte, min ven, "nej det er vi ikke" og så kom vi op og skændes!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#21 Eller den om fangerne i Vridsløselille, som tog imod med den nye fængselspræst, Johannes Møllehave. De udtrykte at de var kede af det på hans vegne, men det forstod han i grunden ikke hvorfor de var. Det gik dog op for ham, da de forklarede, at de lige forinden mødet havde set overskriften i dagens avis: "Johannes Møllehave: Tidligere Greve, nu Vridsløselille".
The Dark Knight er fed - men LANGT fra den bedste film nogensinde. Overhypet i dén grad...havde det ikke været for Heath Ledger var den filnm bare en Batman Begins Ver. 2
Men ærlig talt, hvad kan man bruge en liste til der har WALL-E som den 25. bedste film nogensinde? Den liste er jo uduelig!!
#27: Ang. WALL-E: Uden at jeg kender den film for andet end hvad man lige hurtigt kan se på IMDb, så er der noget om det du siger. Det virker lidt lamt.
Tja listen er jo proppet med tynde bidrag, der aldrig bør være på en liste over de bedste titler nogensinde. Nu har jeg ikke set "Wall-E", men med Pixars sædvanlige høje kvalitet in mente, ser jeg umiddelbart hellere den, end så mange andre film på listen. Flere af titlerne bærer jo blot præg af pubertære bidrag. I min verden hører bl.a. "LOTR" (ingen af dem), "V for Vendetta", "Leon", "The Departed", "Saving Private Ryan", "Schinder's List", "Braveheart" ect. på ingen måde hjemme på en top 250 liste over de bedste film nogensinde. Men man må take it or leave it - flere af titlerne er der ikke mere end 25.000 stemmer world wide på, mens andre har over 200.000, dog med den lille detalje at halvdelen af stemmerne er teenagere.
Den liste er ikke toneangivende - why so serious? :)
#21 filmz-Bruce 17 år siden
Og hvem er nissen Teddy Ring i "På loftet sidder nissen"?
Min gode ven og jeg tog med DSB igår, men på et tidspunkt blev han sur og skred!! Jeg sagde blot "når toget stopper igen Tofte, så er vi i Holte!" og så sagde Tofte, min ven, "nej det er vi ikke" og så kom vi op og skændes!
#22 dolphinfriendly 17 år siden
#23 filmz-Bruce 17 år siden
#24 Michael Andersen 17 år siden
#25 duuk74 17 år siden
Det er broderen til Teddy Berg..ham der går og er så stoppet i næsen hele tiden.
#26 filmz-DocDoom 17 år siden
#27 nielsdb 17 år siden
Men ærlig talt, hvad kan man bruge en liste til der har WALL-E som den 25. bedste film nogensinde? Den liste er jo uduelig!!
#28 filmz-DocDoom 17 år siden
#29 dolphinfriendly 17 år siden
Den liste er ikke toneangivende - why so serious? :)
#30 filmz-DocDoom 17 år siden