Godfather er jo en gammel film, de snakker alt for meget og så ser den brun ud. Og så er den så lang. Man kunne sagtens skære den ned til 90 minutter og bibeholde det bedste, actionsekvenserne og så ville den ikke være så kedelig.
Og hvad laver Casablanca der?!?! Den er jo i sort hvid, hvor en film som Jumper, har meget flottere farver. Og hende Ingmar Bergman er jo langt grimmere end en kvinde som Angelina Julie, som har flotte læber. Lyden er også dårlig.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#13: Helt uenig: De taler da alt for LIDT i Godfather, især i 2'eren (Godfather Ressurection). Ham Møgka'l sidder jo bare og skuler og ser træt, sur og ond ud. Det er fan'me kedeligt.
Jeg er enig i at Casablanca er kedelig. Ham afro-afrikaneren Sam kunne godt spille trommer i stedet.
#13 - Helt enig. Og hvad sker der lige for action-scenerne? Det er som at se nogle kidz, der leger politi og røvere. De kunne godt have brugt noget bullettime til at peppe det op. Eller i det mindste holdt pistolerne vandret som rigtige gangstaz. Det synes jeg ser mega sejt ud.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#11 Wrangque 17 år siden
#12 filmz-Jacquez 17 år siden
#13 filmz-Bruce 17 år siden
Og hvad laver Casablanca der?!?! Den er jo i sort hvid, hvor en film som Jumper, har meget flottere farver. Og hende Ingmar Bergman er jo langt grimmere end en kvinde som Angelina Julie, som har flotte læber. Lyden er også dårlig.
#14 denox 17 år siden
Godfather-filmene, i særdeleshed part 2, er gode film. Jeg kan bare sagtens finde mindst 50 film jeg synes er bedre.
#15 elsotho 17 år siden
#16 filmz-DocDoom 17 år siden
Jeg er enig i at Casablanca er kedelig. Ham afro-afrikaneren Sam kunne godt spille trommer i stedet.
#17 filmz-Is 17 år siden
#18 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#19 El vez 17 år siden
Quote of the day ;)
#20 dolphinfriendly 17 år siden