Jeg venter til en gang i det nye år, hvor jeg kan nå en eftermiddagsforestilling (forhåbentlig uden for mange mennesker, hvis det da overhovedet er muligt... :)
Det forstår jeg godt, men forhåbentlig flygter du ikke til Mexico af bar skam over at have set filmen.
Nej da! Jeg har hele tiden være fast besluttet på at se den. De mange forfærdelige trailers har bare gjort, at jeg er indifferent overfor filmens kvalitet. Nu vil jeg mest se den for de 48 fps og afbrækket. Og nej, jeg flygter ikke fra andet end den danske jul :)
Det er også den liste jeg har det fra så jeg har ikke selv "set det".
I øvrigt er der nogen der ved hvorfor planetariet ikke viser filmen og andre lignende ventede film et par dage. De må da kunne præstere en større "immersion". Beklager de mange " det er åbenbart sådan en dag idag.
Jeg kom først igennem til en Cinemaxx forestilling og derefter igennem til Imperial, så nu har jeg 6 billetter til midnatspremieren i Cinemaxx til overs hvis der er nogen som er interesseret? Det er sal 1, række G sæde 14 - 24 til 815kr i alt.
#91 Snaden 11 år siden
#92 Highland Park 11 år siden
He he... :)
#93 JannikAnd 11 år siden
#94 jessup 11 år siden
#95 JannikAnd 11 år siden
#96 Highland Park 11 år siden
#94: Ja tilsyneladende:
http://danske-biografer.dk/Default.aspx?ID=20&...
Det vidste jeg ikke. Det undrer mig bare, at de ikke reklamerer med det.
#97 jessup 11 år siden
Det er også den liste jeg har det fra så jeg har ikke selv "set det".
I øvrigt er der nogen der ved hvorfor planetariet ikke viser filmen og andre lignende ventede film et par dage. De må da kunne præstere en større "immersion". Beklager de mange " det er åbenbart sådan en dag idag.
#98 Ispep 11 år siden
#99 Ispep 11 år siden
#100 McPeter 11 år siden
Det er sal 1, række G sæde 14 - 24 til 815kr i alt.
Send mig en PM hvis du er interesseret.