Gravatar

#81 JannikAnd 11 år siden

utyske (80) skrev:
#74 -

Det er åbenbart ikke helt samme pulje, da en af mine kollegaer forsøgte at bestille til Imperial, røg i kø før mig og jeg kom hurtigere igennem end ham, fordi jeg bestilte til Cinemaxx.
Ok. Men det er ihvertfald større puljer, end de umiddelbart giver udtryk for. Der var da også kun reserveret 30-40 billetter til "min" forestilling, selvom jeg var nummer 1700.
Gravatar

#82 MMB 11 år siden

JannikAnd (79) skrev:
Jeg har også fået billetter: d. 12. kl. 14:30 i Imperial. Men jeg ser nu, at Park Bio også er kommet med på listen, så nu tager jeg turen igen. Vil fandme ikke se 3D i Imperial, hvis jeg kan se den i Park.

Er Park Bio the shit? Jeg har nemlig reserveret til Imperial.
Gravatar

#83 JannikAnd 11 år siden

Park Bio er den eneste biograf i Kbh med Dolby 3D. Jeg har ikke selv oplevet Park Bio, men det samme system i Klovborg slår alt det billige engangslort i de store kæder.
Gravatar

#84 JannikAnd 11 år siden

Så fik jeg også bestilt til Park Bio samme dag. Så kan Imperial rende mig! Dejligt afslappende hos Park; der skal man blot hente billetterne 15 minutter før start. Hos Imperial var det 3-4 dage...
Gravatar

#85 MMB 11 år siden

JannikAnd (83) skrev:
Park Bio er den eneste biograf i Kbh med Dolby 3D. Jeg har ikke selv oplevet Park Bio, men det samme system i Klovborg slår alt det billige engangslort i de store kæder.

JannikAnd (84) skrev:
Så fik jeg også bestilt til Park Bio samme dag. Så kan Imperial rende mig! Dejligt afslappende hos Park; der skal man blot hente billetterne 15 minutter før start. Hos Imperial var det 3-4 dage...

Ja, lol. Det var 3 dage før, men det overlever jeg nok. :)
Gravatar

#86 JannikAnd 11 år siden

Det gør jeg skam også, da jeg bor tæt på. Og man kan jo betale over nettet. Jeg oplever bare ofte, at der kommer afbud i vennekredsen kort før forestillingen, og så er det fedt, at man først skal betale ved ankomst. Men jeg kan sagtens forstå Imperial - det var nu også mere for at give en pose respekt til Park :)
Gravatar

#87 MMB 11 år siden

JannikAnd (86) skrev:
Det gør jeg skam også, da jeg bor tæt på. Og man kan jo betale over nettet. Jeg oplever bare ofte, at der kommer afbud i vennekredsen kort før forestillingen, og så er det fedt, at man først skal betale ved ankomst. Men jeg kan sagtens forstå Imperial - det var nu også mere for at give en pose respekt til Park :)

Hehe, det er forståeligt. Jeg tager skam heller ikke din "Imperial stinker" kommentar særlig seriøst. :P

Normalt behøver man jo heller ikke hente billetterne 3 dage før i Imperial, men det er nok, fordi de vil være 100% sikker på, at lortet bliver udsolgt. :)
Gravatar

#88 JannikAnd 11 år siden

Foeller (87) skrev:
Hehe, det er forståeligt. Jeg tager skam heller ikke din "Imperial stinker" kommentar særlig seriøst. :P

Normalt behøver man jo heller ikke hente billetterne 3 dage før i Imperial, men det er nok, fordi de vil være 100% sikker på, at lortet bliver udsolgt. :)
Jeg tror nu ikke, at det er fordi det er tre dage før. Det er nok mere, at du skal hente dine billetter senest en uge efter, de er blevet reserveret. Det synes jeg er helt fint. Min "Imperial stinker" er mere møntet på deres lærred og teknologi. Den står jeg helt fast ved. Det er overhoved ikke til diskussion, da deres dummer sølvlærred er videnskabeligt ringe.
Gravatar

#89 Highland Park 11 år siden

JannikAnd (25) skrev:
Der må jeg melde pas. Jeg er ikke interesseret i filmen...
Ditto. :P

Foeller (82) skrev:
Er Park Bio the shit?
Jep. Smadderhyggelig biograf med Dolby 3D, venlig betjening og rimelige priser.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#90 JannikAnd 11 år siden

Highland Park (89) skrev:
Ditto. :P
:) Nej, jeg blev meget interesseret i at få billet til netop d. 12. da det er den eneste dag jeg har tid og samtidig har brug for et afbræk fra mit BA-projekt, inden jeg skrider til Mexico. Det ændrer dog ikke ved, at samtlige trailers ser forfærdelige ud, og PJ har kun lavet metervare siden "Fellowship". Det er fakta!

Skriv ny kommentar: