Gravatar

#21 MMB 11 år siden

Men Michael Andersen er ikke glad? :( Men Kim Pedersen er glad...

Meeh, det lyder lidt, som om man bare må kaste sig ud i det og håbe det bedste.
Gravatar

#22 Snaden 11 år siden

Nu er jeg da bare endnu mere spændt!
Gravatar

#23 JannikAnd 11 år siden

O Foeller, du forvirrede mand! Hvorfor ser du ikke bare 24 fps først og napper den i 48 fps, når du genser den?
Gravatar

#24 MMB 11 år siden

JannikAnd (23) skrev:
O Foeller, du forvirrede mand! Hvorfor ser du ikke bare 24 fps først og napper den i 48 fps, når du genser den?

Det kan også være, jeg ender med det. Men hvilke biografer viser den rent faktisk i 24 FPS. Er der en oversigt? Suk, de mange valg. :P
Gravatar

#25 JannikAnd 11 år siden

Der må jeg melde pas. Jeg er ikke interesseret i filmen, jeg ville bare være behjælpelig inden for rimelighedens grænser :)
Gravatar

#26 MMB 11 år siden

JannikAnd (25) skrev:
Jeg er ikke interesseret i filmen

Foeller (24) skrev:
Suk

Men ellers tak :P
Gravatar

#27 Wangsgaard 11 år siden

Er stadigvæk forarget over at de deler den op i 3 film når der sker ligeså meget som en ringens herre bog!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#28 Slettet Bruger [3083186144] 11 år siden

Jeg fik et nyhedsbrev fra Cinemaxx i går:

For ca. 10 år siden blev det ikke en rigtig jul uden en "Ringenes Herre"-premiere. Nu er det endelig jul igen! 12. december har Peter Jacksons første del af en ny trilogi i Midgård-universet premiere: "Hobbitten: En Uventet Rejse". Denne første film, som foregår før "Ringenes Herre", handler om Bilbo (Martin Freeman), som af Gandalf (Ian McKellen) bliver sendt afsted på en rejse med en flok dværge for at kæmpe mod dragen Smaug.

Peter Jackson har udnyttet de nye digitale muligheder og har sat antallet af billeder pr. sekund op til det dobbelte! I stedet for de normale 24 billeder pr. sekund er filmen optaget med 48 billeder pr. sekund. Teknologien kaldes HFR (High Frame Rate, som nok bedst kan oversættes med 'hurtige billeder'). Resultatet er, at filmen på lærredet bliver endnu mere skarp og levende når kameraet panorerer eller der er hurtig action på lærredet. Med et mere flydende billede forstærkes illusionen i hidtil uset grad og billederne bliver ufatteligt naturtro. I CinemaxX kan filmen opleves som den var skabt i RealD 3D HFR og tilbydes desuden i RealD 3D og 2D.

Forsalget starter den 2. december kl. 11.00.

Så i Cinemaxx kan man i hvert fald se den i 48 fps.
Gravatar

#29 BN 11 år siden

JannikAnd (20) skrev:
»Kritikerne baserer deres udtalelser på den allerførste demonstration af filmen, hvor der ikke var lagt et cinematic layer på. Det er der nu, og nu er fornemmelsen af hjemmevideo helt væk. Billederne er helt fantastiske. HFR giver en skarphed, man aldrig har set før i biograferne.

Det lyder virkelig lovende. Et "cinematic layer"! I så fald har jeg tillidt til projektet.

Tusind tak for den information.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#30 Snaden 11 år siden

Der kan du se, BN. Det skal nok gå alt sammen. ;)

Skriv ny kommentar: