Gravatar

#61 McPeter 11 år siden

Highland Park (43) skrev:
Et fint lag vaseline på objektivet er mit bud.

Eller det gamle trick med lige at køre næsen rundt i yderkanten af objektivet, så der bliver en blød ramme. ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#62 wigant 11 år siden

Måske lidt off-topic:
Hvordan ser det lige ud med 3D-brillerne i de forskellige biografer/til de forskellige 3D teknologier.
Jeg ved Klovborg (som kører Dolby) bruger en stor, halvtung, brille som let passer udenpå et par normale briller, hvorimod Biocity i Kolding (Nordisk Film som har Masterimage) bruger disse lette ray-ban wannabees som bestemt ikke kan bruges uden på en normal brille.

Det er et must for mig at 3D-brillen kan være uden på mine normale briller. Hvilke kan det?

Anyone?
Gravatar

#63 Slettet Bruger [3083186144] 11 år siden

Foeller (59) skrev:
Tak, men du highlighter da det forkerte. :)

Ah ja, jeg var vist en kende træt den dag - næste gang tager jeg en kande kaff', før jeg svarer på ting om aftenen. :)
Gravatar

#64 Michael Andersen 11 år siden

Dolby 3D, som du siger. Xpand 3D kan vist også. RealD 3D er næsten identisk til MasterImage, så det duer ikke til dig.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#65 wigant 11 år siden

Tak Michael.
Det ender jo nok med at turen går til Klovborg igen. Det var f..... en fornøjelse at se Prometheus dér:-)
Gravatar

#66 MMB 11 år siden

Bryan Singer om 48 FPS:
"Just saw the Hobbit. Having some serious frame rate envy,"
Gravatar

#67 Michael Andersen 11 år siden

Det var så lidt og godt at høre :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#68 Lord Beef Jerky 11 år siden

Mht 3D - er der nogen af jer, der har kendskab til 3D-briller, man kan sætte uden på brillen? Jeg vil gerne have fat i et par, som passer fint, fungerer optimalt til de forskellige 3D-formatter og som naturligvis er ret lette.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#69 Highland Park 11 år siden

McPeter (61) skrev:
Eller det gamle trick med lige at køre næsen rundt i yderkanten af objektivet, så der bliver en blød ramme. ;-)
He, ja på filmholdet varetages den opgave af en rubber.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#70 JannikAnd 11 år siden

Man må sige, at biograferne går all in på filmen. I Palads bliver filmen vist til midnatspremiere i samtlige 20 sale...

Skriv ny kommentar: