Det er jo en skrivelse på størrelse med en 3.g skriftlig opgave du har gang i, den læser man ikke lige på fem minutter. Man skal have tid til at få det læst grundigt, ellers kan man jo heller ikke komme med saglig kritik af teksten/analysen.
Personligt har jeg bevidst udskudt læsningen her til weekenden, da jeg ikke har haft tid og overskud på hverdagsaftener. Og sådan er jeg med garanti ikke den eneste der har det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det er i orden. Det er bare ikke lige til at vide, men glad for at få det at vide, så er der lidt håb endnu. Tænkte bare slet ikke selv på det med weekend og sådan, da jeg har haft ferie i 8 uger. :)
Så vil jeg da glæde mig til at høre hvad du synes.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Mht kommentarer, er dette jo din fortolkning og folk kan jo godt læse den / få noget ud af den uden nødvendigvis føle at de har noget at tilføje. Hvis du kigger på 'Hvad så du for nylig' tråden vil du se at Bruce smider det ene fede review efter det andet op, og selvom jeg altid læser dem og får noget ud af dem, er det ikke altid man lige finder tid/lyst til at smide en kommentar.
Grunden til jeg ikke har kommenteret i denne tråd (kommenterede kort i den første tråd), er at jeg kun har set 2 og 3'eren en enkelt gang. Jeg var ikke særlig imponeret, men planlægger dog at give dem en chance til. Jeg føler jeg vil være bedre egnet til at komme med saglige kommentarer efter anden ombæring.
Jeg havde egentlig set frem til de næste afsnit, men hvis du kun skriver dine Matrixfortolkninger for at få kommentarer/anerkendelse, og du bliver småfornærmet så snart der er gået en dags tid uden kommentarer, er du da velkommen til at holde resten for dig selv.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Skriver skam ikke kun for at få kommentarer og respons, det er mere derofr jeg poster. Lød måske lidt småirriteret/sur fordi ingen havde posted i starten, men det var nu mest fordi folk i forrige tråd spurgte efter mere, og jeg så skyndte mig med at få noget mere klar. Sorry if I sounded too bad.
Men da der er kommet liv i tråden og folk har vist interesse for mere, så vil jeg da smide mere op når jeg har det klart (selvom jeg på stående fod ikke ved hvornår det bliver).
Jeg har da også forståelse for at folk bl.a. venter til de har set filmene igen eller har ventet til weekenden her med at læse det (havde som sagt bare ikke tænkt på dét, da jeg har haft ferie i 8 uger, så det med weekend ligger p.t. som en svag tåge i mine erindringer :)).
BTW, fed signatur, El vez. :)
Jeg ser frem til din brug og fortolkning af Badrillard. Men hvis han passer som en handske til Matrix filmene er det de næsten så kedelige som jeg frygtede.
Filt det maa jeg sige det var en fornoejelse at laese. Yderst spaendene og vil gerne have, at du skriver resten hvis det bliver ligesaa godt for saa laeser jeg det. Det skal du sku have ros for.
#27, mange tak. Er i gang med at skrive Kapitel 3, men da min ferie netop er slut, ved jeg ikke hvor lang tid det kommer til at tage. Jeg kan da godt love at de næste kapitler ikke bliver kedelige.
#21 dyg 20 år siden
Personligt har jeg bevidst udskudt læsningen her til weekenden, da jeg ikke har haft tid og overskud på hverdagsaftener. Og sådan er jeg med garanti ikke den eneste der har det.
#22 filt 20 år siden
Så vil jeg da glæde mig til at høre hvad du synes.
#23 El vez 20 år siden
Grunden til jeg ikke har kommenteret i denne tråd (kommenterede kort i den første tråd), er at jeg kun har set 2 og 3'eren en enkelt gang. Jeg var ikke særlig imponeret, men planlægger dog at give dem en chance til. Jeg føler jeg vil være bedre egnet til at komme med saglige kommentarer efter anden ombæring.
Jeg havde egentlig set frem til de næste afsnit, men hvis du kun skriver dine Matrixfortolkninger for at få kommentarer/anerkendelse, og du bliver småfornærmet så snart der er gået en dags tid uden kommentarer, er du da velkommen til at holde resten for dig selv.
#24 filt 20 år siden
Men da der er kommet liv i tråden og folk har vist interesse for mere, så vil jeg da smide mere op når jeg har det klart (selvom jeg på stående fod ikke ved hvornår det bliver).
Jeg har da også forståelse for at folk bl.a. venter til de har set filmene igen eller har ventet til weekenden her med at læse det (havde som sagt bare ikke tænkt på dét, da jeg har haft ferie i 8 uger, så det med weekend ligger p.t. som en svag tåge i mine erindringer :)).
BTW, fed signatur, El vez. :)
#25 jessup 20 år siden
#26 filt 20 år siden
#27 kill the bills 20 år siden
#28 filt 20 år siden
#29 kill the bills 20 år siden
#30 filt 20 år siden