Gravatar

#21 lagoni 19 år siden

Ja, det er en fantastisk scene, jeg sad vist også og hulkede lidt der :)

Jeg er klart mest til den britiske original, synes den amerikanske virker lidt flad når man har set den anden først.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#22 The Insider 19 år siden

#20,
Hell yeah :-) Men jeg begyndte nu først, da hun vendte tilbage og hende og Tim kyssede. I was speechless :-)
War. War never changes.
Gravatar

#23 PredatorX 19 år siden

Yeah, der var jeg selvfølgelig også helt færdig hehehe:-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#24 aknot 19 år siden

Glem nu ikke mesterværket "This is Spinal Tap" som har en 7.9 rating på IMDB, den er godt nok instrueret af Rob Reiner, så en "ren" Guest film er det ikke.

kan købes i en special edition til omkring en 50´er på DVDpacific, men kan vist også købes billigt andre steder.
Gravatar

#25 filmz-Le Samouraï 19 år siden

Amen. Alle tiders bedste mockumentary (og mere eller mindre den film, der fødte genren).

"You can't really dust for vomit." :-)

Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#26 Winniepooh 19 år siden

Nu vi taler om Mockumentarys vi ljeg lige fremhæve drop dead gorgeus. Den er sjov.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#27 The Insider 19 år siden

Okay, efter nu næsten at være kommet helt igennem 2. sæson af den amerikanske udgave af The Office, må jeg lige revidere min holdning: De to serier er lige gode. In fact, hvis den amerikanske udgave bliver ved med at udvikle sig, som den gør, så kan den endda gå hen og (uha uha, blasfemisk I know!) blive endnu bedre. Fantastisk skuespil all around, talrige udødelige øjeblikke i hvert eneste afsnit, og så har serien endelig fået sine karakter helt veletableret, hvilket jeg syntes, var seriens akilleshæl i første sæson. F.eks. er romancen mellem Jim og Pam blevet langt mere troværdig.
War. War never changes.
Gravatar

#28 duuk74 19 år siden

#27 Hehe apropos karakterudvikling, så er jeg blevet helt vild med Creed. Haha magen til syret stodder skal man lede længe efter.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#29 jessup 19 år siden

#27 har kun set et par afsnit af første sæson og man bliver kun mindet om at de samme jokes var bedre udført i den engelske - men det lader til det bliver bedre.
This is just until June
Gravatar

#30 The Insider 19 år siden

#29, som sagt: se anden sæson :-) Jeg havde også mine kraftige reservationer under første sæson.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: