Gravatar

#31 PredatorX 19 år siden

Arrgh...

Udfra dine anmeldelser og kommentarer herinde (og fordi du kun lige har et lille antal film mere end jeg selv, og derfor jo er håbløs ujhælpelig) ser jeg dig som en ligemand:-) Men jeg kan seriøst ikke lide det du skriver. Der kan da selvfølgelig være noget om det du skriver, du kan da endda have helt ret. Men jeg kan i min vildeste fantasi ikke se mig selv sidde og se dem igennem. Jeg får næsten kvalme ved tanken. Som om der var nogle der prøvede at tvinge mig til at sluge en lort eller noget... Ok det var måske lige lovligt freaky, men jeg er bare for glad for originalen til at se US udgaven... jeg bliver næsten nødt til at være narrowminded konservativ og bare acceptere at jeg bliver nødt til at svine noget til jeg ikke har set:-) Men hvad fanden... det er der jo så mange der gør.

Udover det er jeg ved at blive ligeså glad for Extras som jeg er for The Office. Gensyn med Extras er virkelig givende.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#32 The Insider 19 år siden

#31, hehe, jeg vil da først starte med at sige tak for komplimenten :-) Men jeg kan sagtens forstå dit standpunkt. Det var oprindeligt også mit - næsten identisk. Første gang jeg hørte om ideen, slog jeg øjeblikkeligt fra. Da serien begyndte, var jeg overbevist om, at den lige så snart ville dø, og at det ville være fuldt ud fortjent. Jeg kunne ingen idé se overhovedet med at lave et remake, og jeg så ned på alle dem, som var involveret - sikke dog nogle uoriginale, blasfemiske lømler!

Men, som sagt... nu er jeg solgt, og jeg har selv sørget for at gøre alle mine fordomme til skamme :-) Du bør virkelig give den en chance, PredatorX. Se om du først kan tygge dig igennem første sæson (det er hårdt - det var i hvert fald meget hårdt for mig, og det er kun 6 afsnit!) og se lige den første håndfuld af 2. sæson. Trust me, du vil ikke fortryde det :-)

Og ja, jeg kan også godt lide Extras. Jeg må hellere se at få taget hul på anden sæson snart...

EDIT: Så for øvrigt 2. sæson af US The Office færdig i dag - WOW, mageløst arbejde.
War. War never changes.
Gravatar

#33 Winniepooh 19 år siden

sæson 1 af US office udkommer på reg. 2 dvd 14/11
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House

Skriv ny kommentar: