Hej folkens Jeg har lige opdaget serien The Office (US), og synes den er hyleskæg. Jeg har imidlertidigt ladet mig fortælle, at den Engelske version skulle være 10 gange så sjov. Hvad siger i? Er den en anden slags humor, og er chefen ligeså god som Steve Carell's Michael Scott?
Den britiske udgave, er den originale udgave og Ricky Gervais, som spiller chefen (der i den britiske udgave hedder David Brent), er supergod i rollen, samtidig med at han er en af skaberne af serien.
Jeg har kun set første afsnit af den amerikanske udgave og var ikke voldsomt imponeret af den, i forhold til originaludgaven - jeg hører dog at serien skulle være blevet bedre med tiden.
Jeg har det på præcis samme måde. Jeg så halvdelen af den første amerikanske afsnit, og gav derefter op. Det er nok et spørgsmål om hvad man først 'forelsker' sig i, The UK Office er for mig det eneste rigtige, hylende grin- og pinagtig, hvorimod The US Office som sagt ikke sagde mig noget.
Jeg har også kun set første afsnit af The Office (US) og det var så ringe i forhold til UK versionen - jeg fatter slet ikke hvorfor de laver deres egen version af serien...
Har set et par afsnit af den amerikanske og turen over vandet er gået bedre end forventet, men den engelske er klart den bedste - birollerne og Gervais er fabelagtige.
#1 duuk74 19 år siden
Jeg har lige opdaget serien The Office (US), og synes den er hyleskæg.
Jeg har imidlertidigt ladet mig fortælle, at den Engelske version skulle være 10 gange så sjov.
Hvad siger i?
Er den en anden slags humor, og er chefen ligeså god som Steve Carell's Michael Scott?
#2 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg har kun set første afsnit af den amerikanske udgave og var ikke voldsomt imponeret af den, i forhold til originaludgaven - jeg hører dog at serien skulle være blevet bedre med tiden.
#3 myggen 19 år siden
#4 Winniepooh 19 år siden
Er der nogen der ved hvornår DR 2 sender flere afsnit?
#5 filmz-no015 19 år siden
Så ja, tag et kig på UK versionen - det ren fun!
#6 Bates 19 år siden
#7 aknot 19 år siden
det skal dog siges at jeg ikke har set noget af US versioen, men jeg tvivler stærkt på den er på højde med UK versionen.
Ricky Gervais som David Brent er fænomenal.
#8 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#9 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Dog vil jeg sige at amerikanerne godt ka' - "Office Space" var da også underholdende :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#10 jessup 19 år siden