#100 - Kan kun give dig ret, det var en skandale at se på.
Aston Villa spillede som et bundhold der kommer til Anfield. Nogenlunde som man kan forvente at Hull, Stoke, Burnley og lign. spiller på Anfield, men sgu ikke Aston Villa. Men kredit til dem, det virkede efter hensigten og det er dem der kan grine hele vejen hjem.
Lortepool spillede noget af det ringeste jeg har set og var nærmest inspirationsløse at se på og det gør ondt i mit gamle Liverpoolhjerte, at se på sådan en dødsyg forestilling.
Kuyt var en fornærmelse at se spille, min søn på 20 måneder kunne gøre det bedre. Midterforsvaret sejlede som det har gjort i 2 ud af 3 kampe so far.
Det eneste positive jeg kan se fra denne kamp er, at Agger da ikke skal frygte, ikke at få sin plads tilbage, medmindre Græker-Kaj har snuppet den om ikke så længe.
Det kan nu helt sikkert siges, at mesterskabet ikke ender hos Liverpool i år, det er de simpelthen for ringe til, så den løber Chelski nok med.
Chelsea har et skræmmende stærkt hold. De har muligvis ikke købt ind, men det er den samme kerne af spillere og det er nogle vindere de har på holdet. Desuden har de Ancelotti som holder sig meget til en fast kerne af spillere, så det er højst sandsynlig de samme 8-9 der spiller hver gang, hvilket er vigtigt.
Man Utd har mistet C. Ronaldo hvilket betyder mere end man tror. De mangler noget kreativt og jeg har ikke så meget fidus til dem de har købt.
Liverpool er for afhængige af Torres og Gerrard, det er jo nærmest deres offensiv. Spiller de dårligt eller er skadede har de problemer.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Oohhhh yeah. Men I kommer aldrig til at høre mig sige, at jeg tror, Chelsea vinder mesterskabet, for jeg begår aldrig hybris! Det lader jeg andre om, muhahahaha!
#101 Kruse 16 år siden
#102 The Insider 16 år siden
#103 Åkepool 16 år siden
Aston Villa spillede som et bundhold der kommer til Anfield. Nogenlunde som man kan forvente at Hull, Stoke, Burnley og lign. spiller på Anfield, men sgu ikke Aston Villa.
Men kredit til dem, det virkede efter hensigten og det er dem der kan grine hele vejen hjem.
Lortepool spillede noget af det ringeste jeg har set og var nærmest inspirationsløse at se på og det gør ondt i mit gamle Liverpoolhjerte, at se på sådan en dødsyg forestilling.
Kuyt var en fornærmelse at se spille, min søn på 20 måneder kunne gøre det bedre. Midterforsvaret sejlede som det har gjort i 2 ud af 3 kampe so far.
Det eneste positive jeg kan se fra denne kamp er, at Agger da ikke skal frygte, ikke at få sin plads tilbage, medmindre Græker-Kaj har snuppet den om ikke så længe.
Det kan nu helt sikkert siges, at mesterskabet ikke ender hos Liverpool i år, det er de simpelthen for ringe til, så den løber Chelski nok med.
#102 - Umiddelbart ja.
#104 The Insider 16 år siden
#105 Åkepool 16 år siden
Men hellere Chelski end Scum, for alt i verden.
#106 dyg 16 år siden
#107 The Insider 16 år siden
#108 filmz-jonasgr 16 år siden
Man Utd har mistet C. Ronaldo hvilket betyder mere end man tror. De mangler noget kreativt og jeg har ikke så meget fidus til dem de har købt.
Liverpool er for afhængige af Torres og Gerrard, det er jo nærmest deres offensiv. Spiller de dårligt eller er skadede har de problemer.
'Cause I'm evil"
#109 The Insider 16 år siden
#110 dyg 16 år siden