Ja en fantastisk lodtrækning. De engelske hold er igen engang heldige med deres lodtrækning. Især Arsenal og Man Utd. (jeg gad sgu godt vide hvad de har gjort for konstant at få gode lodtrækninger).
Men Inter-Barcelona og især Milan-Real Madrid bliver interessante opgør. Jeg glæder mig til at se hvorledes Kaka bliver modtaget. Han har jo selv sagt at han end ikke vil overveje at juble hvis han scorer.
Aftenens højdepunkt var dog helt klart hæderen til Paolo Maldini aka Kongen. som Platini så flot sagde det "Standing Ovation, please".
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Aftenens højdepunkt var dog klart, da John Terry modtog prisen for sidste sæsons bedste forsvarsspiller :-) De engelske hold skal sgu nok klare den, men Liverpool og Chelsea får det bestemt sværere end Arsenal og United, som tydeligvis har fået de bedste lodtrækninger i CL's historie.
Arsenals pulje er umiddelbart den klart letteste, men jeg skal som Liverpoolfan ikke græde over dem vi har trukket, måske lige Lyon. Men den er overkommelig, selv som Liverpool spiller for tiden.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#111 ks 16 år siden
Bortset fra lige det enkelte ChL trofæ for et par sæsoner siden, of course.
#112 The Insider 16 år siden
#113 Kruse 16 år siden
#114 The Insider 16 år siden
#115 dyg 15 år siden
#116 filmz-jonasgr 15 år siden
Men Inter-Barcelona og især Milan-Real Madrid bliver interessante opgør. Jeg glæder mig til at se hvorledes Kaka bliver modtaget. Han har jo selv sagt at han end ikke vil overveje at juble hvis han scorer.
Aftenens højdepunkt var dog helt klart hæderen til Paolo Maldini aka Kongen. som Platini så flot sagde det "Standing Ovation, please".
'Cause I'm evil"
#117 The Insider 15 år siden
#118 Åkepool 15 år siden
#119 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#120 Kruse 15 år siden
Dejlig lodtrækning efter min mening.