Åha, Liverpool-fans, I har ingen anelse om, hvor heldige I er med de partiske danske kommentatorer :-) "Sådan skal det gøres!!" skråles der højlydt, da Liverpool udligner til 1-1. I Chelsea-fans er da også bare så paranoide! Med god grund, gutter, med rigtig god grund.
Og tillykke til Liverpool. Jeg forstår ikke, hvorfor så mange af deres fans brokker sig over deres manglende indkøb. I Alan Wiley har de fået fat i en af Premier Leagues mest magtfulde spillere, før transfervinduet lukkede!
Oh well, jeg havde hellere set en Arsenal-sejr, da jeg betragter dem som en mindre trussel end United (og begge synes større end Liverpool), og en uafgjort havde selvsagt været allerbedst, men det betyder i det mindste, at alle de andre top-4 klubber har droppet point, og det er jo slet, slet ikke værst!
#128 - Det er kun lige nu at de synes større end Liverpool. Bare vent til transfervinduet bliver åbnet til dec. Så sælger Liverpool yderligere 4 spillere og får at vide, at de kan købe nye for 1200,- kr. Først der vil de synes laaaaangt fra Liverpool :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
For fanden da også! Efter hvad jeg kan læse mig til, lader det til at Arsenal klart var Man Utd overlegne i kampen, men smider sejren væk på grund af egne dumheder! For fanden hvor er det ærgeligt!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#121 ks 15 år siden
#122 The Insider 15 år siden
#123 The Insider 15 år siden
#124 Kruse 15 år siden
#125 Åkepool 15 år siden
#126 The Insider 15 år siden
Og tillykke til Liverpool. Jeg forstår ikke, hvorfor så mange af deres fans brokker sig over deres manglende indkøb. I Alan Wiley har de fået fat i en af Premier Leagues mest magtfulde spillere, før transfervinduet lukkede!
#127 Åkepool 15 år siden
#128 The Insider 15 år siden
#129 Åkepool 15 år siden
Først der vil de synes laaaaangt fra Liverpool :(
#130 Kruse 15 år siden