Gravatar

#31 Kruse 16 år siden

#28: Det er efter min mening et tåbeligt rygte. Hvad skulle Fabregas kunne få ud af Milan som han ikke kunne af Arsenal? En tredje plads? Jeg tvivler på at det ville være nok til at tiltrække Fabregas. Og som du selv siger så virker Milans udtalelser og ageren på transfermarkedet ikke til at de har €35 at smide på en enkelt spiller. Hvis Fabregas skulle skifter klub, så bliver det uden tvivl til Barcelona. Men det håber jeg selvfølgelig heller ikke, for hele korthuset ville vælte hvis vi sælger Fabregas.

Og til om Arsenal er i økonomiske problemer:

Nej, det er de bestemt ikke. De har en stor stadiongæld i øjeblikket, og det gør da at man ikke kan kaste skødesløs om sig med penge, men det nye stadion giver en kæmpe indtægt(den fjerde største i verden af fodboldklubber), og det hele er vel financieret gennem gode lån i banken, som bliver betalt af hel efter planen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#32 HonoDelLoce 16 år siden

Så ser det ud til at være sikkert at Alonso skifter til Real Madrid.. Jeg har det lidt svært med det, for mens jeg er stor fan af Real Madrid, så er jeg om muligt endnu større fan af Liverpool .. Og de har s'gu mere brug for ham end Real Madrid har..

Hmmm....
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#33 ks 16 år siden

Jeg er også lettere skuffet :(
Gravatar

#34 Åkepool 16 år siden

Når man ikke har hjertet i Liverpool, ja så kan man i mine øjne ligeså godt smutte. Så ud med Alonso og ind med Alberto Aquilani :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#35 ks 16 år siden

Jeg må indrømme, at jeg stort set intet kender Aquilani. Har han samme pasningsevne og blik for spillet, eller er han nærmere en slider?
Gravatar

#36 filmz-jonasgr 16 år siden

Aquilani er klart bedst offensivt end defensivt. Han er forholdsvis hurtig, har en god teknik og pasningsevne. Men han arbejder nu også hårdt, det er man nødt til i Italien.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#37 ks 16 år siden

Hvordan er han fysisk? De vævre italienere klarer sig sjældent godt i Premier League :/
Gravatar

#38 filmz-jonasgr 16 år siden

Hmm, jeg tror han er OK. Han er ikke nogen Gattuso, men er til gengæld umiddelbart stærkere end Pirlo. Han er næsten 190 cm høj, så der er lidt at stå imod med.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#39 Kruse 16 år siden

Det ligner nu mere i øjeblikket at Liverpool henter Poulsen end at de henter Aquilana. I hvert fald hvis man skal tro Skysport.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#40 filmz-jonasgr 16 år siden

Aquilani er en bedre spiller end Poulsen, men hvis det er en mere defensivorienteret spiller de ønsker sig så er det måske ok.
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: