Gravatar

#41 Kruse 16 år siden

#40: Uden tvivl er Aquilani en bedre spiller end Poulsen, men det er dog også langt mere urealistisk at få lokket Aquilani væk fra Roma. Han er Roma-spiller fra egen avl, og har lige forlænget sin kontrakt. Jeg tvivler på at Roma vil lade ham smutte, og at han har lyst til at forlade Roma.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#42 ks 16 år siden

Så vidt jeg har forstået, så kommer Poulsen nærmere på en mulig lejekontrakt, og som backup på midten - ikke en decideret erstatning af Alonso.

Liverpool må da nødvendigvis hente en, der kan fordele spillet - hvilket Poulsen ikke kan.
Gravatar

#43 ks 16 år siden

Nå, så skulle den åbenbart være god nok. Aquilani afløser Alonso i Liverpool.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=104901&rss=true
Gravatar

#44 filmz-jonasgr 16 år siden

Det er et godt køb af Liverpool. Jeg mener han er ligeså god som Xabi Alonso.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#45 Kruse 16 år siden

Et godt køb af Liverpool, det må man sige.
Gravatar

#46 HonoDelLoce 16 år siden

Kan overhovedet ikke se hvordan Aquilani kan være en afløser for Alonso.. Givet at Aquilani er en god fodboldspiller, så ser jeg ham slet slet ikke som en afløser for Alonsos playmaker-rolle, som han vel besad bedre end de fleste andre i verden..

Nuvel, det er vel som Ferguson siger (ang. Ronaldo) - hvis man prøver at gå ud og finde en erstatning for Ronaldo, så bliver man skuffet. Man må gå efter noget, der kan virke lige så godt, bare på en anden måde :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#47 Åkepool 16 år siden

Efter at ha' set Lyn - Liverpool igår, er jeg ikke blevet mindre skeptisk med hensyn til Pools mesterskabschancer. Godt nok hev de en 0-2 sejr i land, men det var helt uden at imponere mod et middelmådigt Norsk hold.

Og jeg ved godt det kun er en træningskamp, men så tæt på sæsonstart må det meget gerne se bedre ud. Det skal dog siges, at Gerrard og Torres først blev skiftet ind mod slutningen af kampen og Mascherano et stykke tid før. Men det skal ikke bruges som undskyldning/forklaring, for et hold er ikke bedre end sine reserver.

Glæder mig også til at se Aquilani i action. Jeg må indrømme at jeg ikke har fået set så meget spaghettifodbold de sidste par år, så min viden om ham, er lig nul.
Men sålænge han ikke besidder Alonsos evne til at hive latterlige gule kort frem, så er vi da på rette vej.
Det er bare ærgeligt at de er kommet lidt sent ud af vagten med de handler, for det giver jo absolut ingen tid for Aquilani, til at blive spillet ind på holdet. Hvad kan han nå, en træningskamp?

Og så bliver det altså spændende at se, hvor stor en magtfaktor Man. City bliver. For at man kan købe sig til succes, er Chelsea et godt bevis på, det blev da lynhurtigt til 2 mesterskaber, efter Olierusseren smed flere milliarder efter dem på ingen tid.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#48 ks 16 år siden

Man City er formentlig før nød til at finde sig en træner, der kan håndtere de store navne. Og glem nu ikke, at det tog nogle år før Chelsea blev en større magtfaktor. Man kan købe sig til succes, men ikke over night. Det kræver stadig en del arbejde. Jeg regner med, at Man City ligger lige uden for top3 i denne sæson, men desværre nok blander sig yderligere i toppen derefter.

Medmindre naturligvis, at pengemændene trækker sig. Så går klubben i stedet konkurs og kan smutte ned til Conference Division. Lidt ligesom, hvis Abramovich pludselig bliver træt af sin nuværende hobby.

Jeg er egentlig også lige skuffet over Liverpools transfers denne sæson. Dels har de været sent ude, og dels har de slet ikke fået nogle spillere til de to positioner, der trænger mest til det - nemlig højre og venstre fløj.
Gravatar

#49 Kruse 16 år siden

Jeg tror at det tager længere tid at spille et hold sammen, og at den første halvdel af sæsonen bliver skuffende for Manchester City. Og jeg kan stadig ikke forstå folk der siger at Manchester City har holdet til Top 4 endnu, da de efter min mening stadig ikke har et bedre hold på papiret end Arsenal, Chelsea, Liverpool eller Man Utd. Og jeg tvivler stadig på om de kan overhale Aston Villa og Everton på femtepladsen, da de to hold er langt mere spillet sammen og har stærk holdånd. Noget som jeg tror at City kommer til at mangle. Selv om man ikke kan bruge træningskampenes resultater til meget, så synes jeg at det er bemærkelsesværdigt at Manchester City tabte til det sydafrikanske hold Orlando Pirates. Men ja, man kan nok ikke bruge det til særligt meget.

Men alt i alt så bliver det en spændende sæson, som efter min mening, slet ikke er givet på forhånd.
Gravatar

#50 dyg 16 år siden

#47 - Efter min mening kan man ikke bruge en træningskamp som den i går til en skid. Det var jo ikke mere end en omgang let træning, hvor ingen spillere gav sig fuldt ud.

Dog synes jeg flere gange Babel viste bedre spil end vi længe har set fra ham. Det vil glæde mig rigtig meget, hvis han endeligt kan komme til at spille godt.

Derudover glæder det mig også at se Martin Kelly i aktion, han virker som et godt bud på fremtidens mand (sammen med Jay Spearing).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: