Gravatar

#101 ks 21 år siden

Vi er røøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøde.
Vi er hviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide.
Gravatar

#102 filmz-joliegirl 21 år siden

Jeg satser på Danmark og Portugal i finalen!!! og vi er godt på vej ;P
Gravatar

#103 chronaden 21 år siden

ludersnot, farvel 1005kr :(
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#104 The Insider 21 år siden

TAG DEN I ITALIENSKE NOSSEFÅR!!!! Hahahahahahhahahaahhahahahha!!!! :-D
War. War never changes.
Gravatar

#105 azathoth 21 år siden

ROFLMAO jeg fik virkelig årets grineflip over det 2-2 resultat... way to go DK og SE!!!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#106 The Insider 21 år siden

Det sidste minut var jo ren magi. Synet af de svenske forsvarsspillere som blot spillede bolden frem og tilbage i et minuts tid, mens de danske spillere slappede helt af, var jo nok til at give en tårer i øjnene. Det kommer nok til at køre på repeat i italienernes bus på hjemvejen :-D
War. War never changes.
Gravatar

#107 El vez 21 år siden

Hæhæ så kan de fandme lære det!

Det allerbedste var næsten, at Italien scorer til 2-1, øjeblikket efter udligner Sverige..

Jeg sender 10 kasser tudekiks til team dario.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#108 chandler75 21 år siden

Min eneste spørgsmål er: hvad fand** laver Ebbe Sand på holdet? Man er ikke i nærheden af at score. De svenske spillere gad ikke engang dække ham op - de vidste at hvis han fik bolden var der ingen fare på færde.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#109 azathoth 21 år siden

Ud med Ebbe Sand, ind med Chandler75!!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#110 chandler75 21 år siden

*chandler75 falder over sine egne ben*
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: