Jeg tror vi får tæsk af Italien, men som anden halvleg mod Kroatien viste, kan vi sagtens spille bold når Graver er med, så vi tæver Sverige og Bulgarien.. ...ok måske ikke tæver, men jeg tror ihvertfald på vi vinder over dem og kommer videre i slutspillet, hvor vi bliver sendt hjem i første runde.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg har også en dårlig fornemmelse med Danmark... men sådan er det som regel før alle slutrunder, og nogle gange mander de sig op (VM 98), andre gange ikke (DK - England 0-3??).
Men hvis vi kan spille mindst uafgjort mod Italien kan alt ske. Uden Graversen og Grønkjær ser det dog lidt skidt ud...
Jeg tror godt at Portugal kunne vinde trofæet.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Vi får prygl af Italien, men måske har vi en ganske okay chance imod Bulgarien og Sverige. Dog må jeg, hvis jeg skal være helt ærlig, indrømme at jeg tror ikke vi når længere end til den indledende runde, jeg synes simpelthen vi virker for svage.
Som favorit ser jeg Italien eller Spanien, jeg håber på Spanien, de har et stærkt hold og spiller seværdigt fodbold. Portugal og Holland kan kunne være en outsider, dog tror jeg der (som sædvanlig) er for meget tumult i Hollands truppe til at de kan gå hele vejen.
Tyskland bliver dette EM's store skuffelse, både tror og håber jeg.
Ja, helt sikkert, uafgjort mod Italien må og skal være målet. Det vil virkelig sætte puljen på den anden ende. Det vil helt sikkert give de andre blod på tanden - og vi har så lidt mere pusterum - i stedet for at SKULLE vinde de næste 2 kampe. Det vil selvfølgelig være fedt hvis de vandt over Italien, men jeg tror en sej start vil gavne mere i sidste ende.
Jeg har virkeligt undret mig over Olsens valg, der er da flere spillere han skulle have droppet, og i stedet satset på nogle af de førende danske superliga spillere.
Jeg tror EM bliver rigtig spændende, og mere udforudsigelig end nogensinde :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jeg tror og håber da på at DK kan komme videre end de indledende runder, men derefter bliver det svært. Uanset om vi bliver 1'er eller 2'er i vores pulje, så skal vi møde rigtigt stærke hold. Vi render sikkert ind i Holland eller Tjekkiet, og der tror jeg ikke vi har ret mange chancer.
Hvem vinder så EM? Jeg håber Portugal (kan godt lide deres måde at spille fodbold på), men tror lidt mere på Italien. Men hvem ved, alt kan ske.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Nu kan det godt være jeg lyder som den store patriot og optimist, men jeg tor faktisk på et godt dansk EM.
Jeg tror vi har en god chance for uafgjort mod et italiensk hold der helt klart vil undervudere os, og primært være plaget af Totti/Del Piero problemet, hvor de begge vil være stjernen (egoer), og måske kan vi ligefrem overraske med en sejr over dem. (personligt har jeg på måljagten tippet 2-1 til Danmark så tror faktisk på sejr) Bulgarien og Sverige slår vi. længere er den ikke. Ved godt alle snakker om Henrik Larson, men hvor god er han? Det er trods alt kun Celtic han har haft succes hos, og det er i den skotske liga. Ikke ligefrem den stærkeste liga vel.... desuden havde han ikke den store landshold succes før han stoppede... og tror heller ikke hans comeback bliver bedre af den grund...
I den næste runde må Holland da være en drømme modstander. De er altid plaget af interne stridigheder, og har op til Em været endnu dårligere end Danmark, så det må da være en modstander vi kan klare. og hvad der så sker derefter må tiden vise....
Italien er dog en af mine favoritter til at vinde. Selvom der på det seneste har været lidt Del Piero/Totti ballade er de gode, og skal tages seriøst. Buffon, Nesta, Cannavaro, Totti, Del Piero og Vieri er navne der taler sit tydelige sprog. Spanien tror jeg ikke på, da de som regel skuffer ved slutrunder og derfor er Portugal mere et sikkert bud på en EM succes da de er på hjemmebane... Frankrig er også et godt bud på en Europamester, hvis Henry og Zidane kan holde formen fra denne sæson. Tjekkiet må regnes som dark horse, da de har et godt hold med gode profiler, men dog ikke i samme Italien Frankrig klassen (Nedved er lige den eneste der kan matche spillerne på dette niveau), men ikke destro mindre har de hold har af mindre stjerner der fungere fint som helhed. og så selvfølgelig Danmark som min egen dark horse.
Kroatien får også et godt Em tror jeg og går videre med Frankrig fra deres gruppe.
I gruppe A tror jeg på Portugal og Grækenland som favoritter til at g videre, mens Danmark og Italien går videre fra gruppe c.
I gruppe D vinder Tjekkiet sikkert. Men hvem der følger dem er svært at sige. Hverken Holland eller Tyskland har imponeret op til Em og virker mest af alt afdankede.. og selvom Letland ikke virker skræmmende kan de derfor overraske hvis den tyske arrogance bliver for stor og et evigt internt plaget holland skuffer...
Em topscorer??
Hvis Danmark når langt kan Jon Dahl være et godt bud.. han og Ebbe starter højst sandsynligt inde sammen under slutrunden og Ebbe er jo god til at fodre Jon med nedfalds bolde... desuden scorer manden (Jon) jo næsten i hver landskamp, Ebbe eller ej.
Men tror generelt topscoreren skal findes i et lille land hvor der ikke er så mange stjerner til at score målene (så selvom Totti og Henry virker som varme bud tror jeg bare ikke de får lov til at score så meget som på klubholdene). Hvem glemmer Davor Suker i VM 98?
Jeg vil i hvert tilfælde ønske jer alle et godt EM. Jeg glæder mig helt vildt til de sparker i gang i eftermiddag. Vi kan jo bruge denne side som diskussion omkring kampene, hvis i vil være med?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 davenport 21 år siden
Lige en lille fodboldsnak på siden, det trænger vi da til..
Hvem vinder, hvor langt når vi osv?
Kom med jeres indlæg, og hvis du ikke bryder dig om fodbold, så bare lad indlæget være ;) (Der er ikke tvang på at deltage)
Personligt tror jeg vi får prygl, Tyskland taber alle kampe, og en mulig vinder kunne være Holland... Måske Frankrig..
#2 El vez 21 år siden
#3 chandler75 21 år siden
Men hvis vi kan spille mindst uafgjort mod Italien kan alt ske. Uden Graversen og Grønkjær ser det dog lidt skidt ud...
Jeg tror godt at Portugal kunne vinde trofæet.
#4 ks 21 år siden
Som favorit ser jeg Italien eller Spanien, jeg håber på Spanien, de har et stærkt hold og spiller seværdigt fodbold. Portugal og Holland kan kunne være en outsider, dog tror jeg der (som sædvanlig) er for meget tumult i Hollands truppe til at de kan gå hele vejen.
Tyskland bliver dette EM's store skuffelse, både tror og håber jeg.
#5 filmz-vassago 21 år siden
Jeg har virkeligt undret mig over Olsens valg, der er da flere spillere han skulle have droppet, og i stedet satset på nogle af de førende danske superliga spillere.
Jeg tror EM bliver rigtig spændende, og mere udforudsigelig end nogensinde :)
#6 dyg 21 år siden
Hvem vinder så EM? Jeg håber Portugal (kan godt lide deres måde at spille fodbold på), men tror lidt mere på Italien. Men hvem ved, alt kan ske.
#7 Martindan 21 år siden
Jeg tror vi har en god chance for uafgjort mod et italiensk hold der helt klart vil undervudere os, og primært være plaget af Totti/Del Piero problemet, hvor de begge vil være stjernen (egoer), og måske kan vi ligefrem overraske med en sejr over dem. (personligt har jeg på måljagten tippet 2-1 til Danmark så tror faktisk på sejr)
Bulgarien og Sverige slår vi. længere er den ikke.
Ved godt alle snakker om Henrik Larson, men hvor god er han? Det er trods alt kun Celtic han har haft succes hos, og det er i den skotske liga. Ikke ligefrem den stærkeste liga vel.... desuden havde han ikke den store landshold succes før han stoppede... og tror heller ikke hans comeback bliver bedre af den grund...
I den næste runde må Holland da være en drømme modstander. De er altid plaget af interne stridigheder, og har op til Em været endnu dårligere end Danmark, så det må da være en modstander vi kan klare. og hvad der så sker derefter må tiden vise....
Italien er dog en af mine favoritter til at vinde. Selvom der på det seneste har været lidt Del Piero/Totti ballade er de gode, og skal tages seriøst. Buffon, Nesta, Cannavaro, Totti, Del Piero og Vieri er navne der taler sit tydelige sprog.
Spanien tror jeg ikke på, da de som regel skuffer ved slutrunder og derfor er Portugal mere et sikkert bud på en EM succes da de er på hjemmebane...
Frankrig er også et godt bud på en Europamester, hvis Henry og Zidane kan holde formen fra denne sæson.
Tjekkiet må regnes som dark horse, da de har et godt hold med gode profiler, men dog ikke i samme Italien Frankrig klassen (Nedved er lige den eneste der kan matche spillerne på dette niveau), men ikke destro mindre har de hold har af mindre stjerner der fungere fint som helhed.
og så selvfølgelig Danmark som min egen dark horse.
Kroatien får også et godt Em tror jeg og går videre med Frankrig fra deres gruppe.
I gruppe A tror jeg på Portugal og Grækenland som favoritter til at g videre, mens Danmark og Italien går videre fra gruppe c.
I gruppe D vinder Tjekkiet sikkert. Men hvem der følger dem er svært at sige. Hverken Holland eller Tyskland har imponeret op til Em og virker mest af alt afdankede.. og selvom Letland ikke virker skræmmende kan de derfor overraske hvis den tyske arrogance bliver for stor og et evigt internt plaget holland skuffer...
Em topscorer??
Hvis Danmark når langt kan Jon Dahl være et godt bud.. han og Ebbe starter højst sandsynligt inde sammen under slutrunden og Ebbe er jo god til at fodre Jon med nedfalds bolde... desuden scorer manden (Jon) jo næsten i hver landskamp, Ebbe eller ej.
Men tror generelt topscoreren skal findes i et lille land hvor der ikke er så mange stjerner til at score målene (så selvom Totti og Henry virker som varme bud tror jeg bare ikke de får lov til at score så meget som på klubholdene). Hvem glemmer Davor Suker i VM 98?
#8 bobber 21 år siden
-
#9 davenport 21 år siden
Vi kan jo bruge denne side som diskussion omkring kampene, hvis i vil være med?
#10 filmz-darko 21 år siden