Gravatar

#181 ks 21 år siden

Forskellen fra Champions League er dog ganske enkel. I Champions League var det 2 flotte offensive hold der stod overfor hinanden, her ved EM har vi et hold som er hamrende kedeligt at se på fordi de spiller så destruktivt og defensivt fodbold, nemlig Grækenland. Held og lykke Portugal, for fodboldens skyld!
Gravatar

#182 The Insider 21 år siden

ks, nogle gange tror jeg at vi to må være noget nær diametrale modsætninger :-)
War. War never changes.
Gravatar

#183 ks 21 år siden

Hold kæft en hamrende kedelig lorte kamp, præcis som ventet står Grækenland med 10mand inde i feltet og en mand i midtercirklen i 90 minutter, jeg vil sige tillykke Grækenland for at vise hele Europa, ja, hele verden, præcist hvor kedeligt fodbold kan spilles.
Gravatar

#184 The Insider 21 år siden

Hold kæft hvor er det godt, mand! HVOR ER DET GODT! Kunne faktisk ikke lade være med at fælde en enkelt tåre til sidst... Næsten alt var imod dem... især forvetningerne og dommerne, men det lykkedes Grækenland (fortjent) at blive EM historiens 2. "underdog" sejrherre.
War. War never changes.
Gravatar

#185 rimmer 21 år siden

Looooort. Et slag er slået for at nordmændene er det eneste skandinaviske hold med en effektiv strategi. Det kan være man skal begynde og lede efter en anden sport at interessere sig for.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#186 ks 21 år siden

#184, du vil da ikke påstå dommerne var imod dem? Dommeren i finalen var i hvert fald ikke imod dem.
Gravatar

#187 filmz-maban 21 år siden

heh ang. jeg synes at Tour de France er mere spændende end EM... det siger vist en del :)
Haps!
Gravatar

#188 The Insider 21 år siden

#186, portugiserne var tætte på at slå italiernes rekord for fleste forsøg på at filme, og så var der et par STORE (i.e. 'tæt på røde') kort som portugiserne blev "snydt" for. Selv Flemming Toft var helt og holdent på portugisernes side.
War. War never changes.
Gravatar

#189 ks 21 år siden

Muligvis filmede de, men de blev også snydt for en del frispark. Jeg synes bare dommeren lagde en linje til hvor meget man måtte skubbe, en linje som han ikke holdt for begge sider, kan også være jeg bare er sur over Grækeland overhovedet kan vinde sådan en kamp :(
Gravatar

#190 Martindan 21 år siden

#184 enig... det er alt for stort.. så det sammen med min halvgræske veninde og hendes græske familie (dvs. hendes far - resten er i Grækeland)... det var stort.. jubel og glæde ikke set siden 92... Synes det er alt for stort og godt det her... GO GRÆKENLAND!!
for cryin' out loud......

Skriv ny kommentar: