Ja, sindssyg afslutning. Jeg holdt ikke med med nogle af holdene (holder mig til Danmark), men 1-1 havde været passende - at Frankrig vandt 2-1 var direkte brutalt.
Hvor pokker skyder Beckman det straffespark? Efter 3 år i Manchester måtte man da regne med at Barthez havde afluret Beckmans sparketeknik.
Glæder mig nu rimelig meget til kampen i morgen :)
enig med Davenport. Synd for Englænderne, men de lavede den klassiske med at trække sig tilbage efter scoringen. Da Frankrig fik frispark, vidste jeg at de ville score. Men Zidane viser endnu engang at "der er gode fodboldspillere og så er der de rigtigt gode fodboldspillere. Men dejligt med en rigtigt god fodboldkamp med alt hvad der dertil hører, efter en noget skidt start på EM med både halvdårlige og ringe kampe.
Glæder mig sindsygt til iaften. Har landsholdstrøjen på på arbejde og har fri kl 12, så jeg kan nå at varme op.
tja.. jeg havde smidt penge på fransks sejr så jeg synes nu det var fair nok Frankrig vandt (Zidane er en fantastisk spiller... hans mål til 1-1 var fantastisk.. at 2-1 målet kan englænderne takke Gerrard og James for..)
Glæder mig sindsygt til i aften...
Tror faktisk på dansk sejr... Danmark vinder 2-1... oraklet siger... Jon Dahl 1-0, Totti 1-1, Sand/Jon 2-1...
Anyway... tror på dansk sejr... ellers kan uafgjort også bruges..
god kamp til alle. håber vi i morgen på disse sider, kan juble over godt dansk resultat...
#31 Zelle 21 år siden
#32 The Insider 21 år siden
#33 bobber 21 år siden
-
#34 ks 21 år siden
#35 Michael Andersen 21 år siden
Hvor pokker skyder Beckman det straffespark? Efter 3 år i Manchester måtte man da regne med at Barthez havde afluret Beckmans sparketeknik.
Glæder mig nu rimelig meget til kampen i morgen :)
#36 davenport 21 år siden
Men god kamp i aften til alle. (Jeg håber sku ikke vi får prygl) mennn...
#37 filmz-Dennis 21 år siden
Men dejligt med en rigtigt god fodboldkamp med alt hvad der dertil hører, efter en noget skidt start på EM med både halvdårlige og ringe kampe.
Glæder mig sindsygt til iaften. Har landsholdstrøjen på på arbejde og har fri kl 12, så jeg kan nå at varme op.
FORZA DANMARK
#38 Martindan 21 år siden
Glæder mig sindsygt til i aften...
Tror faktisk på dansk sejr... Danmark vinder 2-1...
oraklet siger...
Jon Dahl 1-0, Totti 1-1, Sand/Jon 2-1...
Anyway... tror på dansk sejr... ellers kan uafgjort også bruges..
god kamp til alle. håber vi i morgen på disse sider, kan juble over godt dansk resultat...
#39 chandler75 21 år siden
Hvornår har Danmark sidst spillet så godt? Thank god for Thomas Sørensen.
Nu kan alt ske!
#40 Patriarch 21 år siden
Thank god for Martin Laursen aswell
Dejligt at se danmark prøve ude fra og ikke altid prøve at fumle den i mål