Figo var utrolig egoistisk ja, men det er jo hans stil, og det er også det som gør at han nogen gange er den mand som afgører en hel kamp, og det er også vigtigt at have spillere som dem, spillere som kan gøre en forskel. Det gjorde han så desværre ikke idag, jeg synes dog det var et frisk pust fra Portugal at sætte Deco ind, han er en fremragende spilfordeler.
Har lige set Spanien kampen, og der må jeg sige at jeg tror Spanien kan gå hen og blive en af de helt store ved dette års EM. Morientes og Raul faldt lige igennem, men til gengæld fik vi at se hvilket fremragende hold Spanien egentlig har. De havde nogle utrolige gode spillere, spillere som kunne gå ind og tage over for dem som havde en mindre god dag (Raul og Morientes fx), og derudover var deres kantspil helt fantastisk. I første halvleg brød Vicente gang på gang igennem på venstre kant, hvilket resulterede i en bedre omdækning i anden halv, hvor Etxeberria så istedet konstant gik igennem på højre fløj, rigtigt flot. Det eneste jeg godt kunne savne lidt ved deres hold var en spilfordeler som kunne udnytte banen lidt mere, de burde bruge Xavi fra Barcelona.
Var der desuden andre der lagde mærke til, hvor forfærdelig ringe DR's kommentatorer var? Måtte skrue om på svensk fjernsyn for ikke at kaste op over deres talløse retoriske og upassende kommentarer.
Hm, ja danske kommentatorer er sgu ikke hvad de har været. Latterlige udsagn er blevet reglen mere end undtagelsen. Og alle deres taktik-teoretiske diskussioner har det desværre ofte med at drukne spillet på banen i ligegyldigheder. -
Jeg glæder mig utrolig meget til Frankrig vs. England i aften. Har haft et 'soft spot' for England siden jeg var baby, så jeg håber de formår at gå videre.
#21 ks 21 år siden
Har lige set Spanien kampen, og der må jeg sige at jeg tror Spanien kan gå hen og blive en af de helt store ved dette års EM. Morientes og Raul faldt lige igennem, men til gengæld fik vi at se hvilket fremragende hold Spanien egentlig har. De havde nogle utrolige gode spillere, spillere som kunne gå ind og tage over for dem som havde en mindre god dag (Raul og Morientes fx), og derudover var deres kantspil helt fantastisk. I første halvleg brød Vicente gang på gang igennem på venstre kant, hvilket resulterede i en bedre omdækning i anden halv, hvor Etxeberria så istedet konstant gik igennem på højre fløj, rigtigt flot. Det eneste jeg godt kunne savne lidt ved deres hold var en spilfordeler som kunne udnytte banen lidt mere, de burde bruge Xavi fra Barcelona.
#22 The Insider 21 år siden
#23 bobber 21 år siden
-
#24 dyg 21 år siden
#25 Spanner 21 år siden
De kunne lige så godt sætte disse to til at kommentere. Det ville i det mindste være morsomt.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#26 bobber 21 år siden
-
#27 The Insider 21 år siden
Jeg glæder mig utrolig meget til Frankrig vs. England i aften. Har haft et 'soft spot' for England siden jeg var baby, så jeg håber de formår at gå videre.
#28 bobber 21 år siden
-
#29 ks 21 år siden
#30 chronaden 21 år siden
zidane - england 2-1