Gravatar

#21 ks 21 år siden

Figo var utrolig egoistisk ja, men det er jo hans stil, og det er også det som gør at han nogen gange er den mand som afgører en hel kamp, og det er også vigtigt at have spillere som dem, spillere som kan gøre en forskel. Det gjorde han så desværre ikke idag, jeg synes dog det var et frisk pust fra Portugal at sætte Deco ind, han er en fremragende spilfordeler.

Har lige set Spanien kampen, og der må jeg sige at jeg tror Spanien kan gå hen og blive en af de helt store ved dette års EM. Morientes og Raul faldt lige igennem, men til gengæld fik vi at se hvilket fremragende hold Spanien egentlig har. De havde nogle utrolige gode spillere, spillere som kunne gå ind og tage over for dem som havde en mindre god dag (Raul og Morientes fx), og derudover var deres kantspil helt fantastisk. I første halvleg brød Vicente gang på gang igennem på venstre kant, hvilket resulterede i en bedre omdækning i anden halv, hvor Etxeberria så istedet konstant gik igennem på højre fløj, rigtigt flot. Det eneste jeg godt kunne savne lidt ved deres hold var en spilfordeler som kunne udnytte banen lidt mere, de burde bruge Xavi fra Barcelona.
Gravatar

#22 The Insider 21 år siden

Var der desuden andre der lagde mærke til, hvor forfærdelig ringe DR's kommentatorer var? Måtte skrue om på svensk fjernsyn for ikke at kaste op over deres talløse retoriske og upassende kommentarer.
War. War never changes.
Gravatar

#23 bobber 21 år siden

Hm, ja danske kommentatorer er sgu ikke hvad de har været. Latterlige udsagn er blevet reglen mere end undtagelsen. Og alle deres taktik-teoretiske diskussioner har det desværre ofte med at drukne spillet på banen i ligegyldigheder.
-
Don't Panic
Gravatar

#24 dyg 21 år siden

#22 - Det var som om Liniger prøvede på at efterligne Mader & Leth.. føj det var skidt. Så var det bedre at se Spanien vs Rusland på tv2.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#25 Spanner 21 år siden

Mølby er dummere end en spand snot.

De kunne lige så godt sætte disse to til at kommentere. Det ville i det mindste være morsomt.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#26 bobber 21 år siden

#25: Ja de er sgu for seje. Men den ville ikke gå for Nick Horup er i Frankrig for at kommentere Le Mans.
-
Don't Panic
Gravatar

#27 The Insider 21 år siden

#24, agreed.

Jeg glæder mig utrolig meget til Frankrig vs. England i aften. Har haft et 'soft spot' for England siden jeg var baby, så jeg håber de formår at gå videre.
War. War never changes.
Gravatar

#28 bobber 21 år siden

Wow! Hvad siger i til den afslutning og ham der Zidane! Den var svær at forudse.
-
Don't Panic
Gravatar

#29 ks 21 år siden

Haha, fandme en god afslutning på en fremragende kamp. Nu har de engelske fans en "god" grund til at smadre Portugal til stumper.
Gravatar

#30 chronaden 21 år siden

lo2 franskmænd :D

zidane - england 2-1
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: