Gravatar

#41 ks 21 år siden

Jeg er hermed igen en stolt dansker! Efter en række elendige kampe på det seneste, så vil jeg bare sige at de spillede fantastisk i denne kamp, og set fra et neutralt synspunkt tror jeg alle ville være enige om at Danmark fortjente at vinde den kamp. Italien havde et par gode forsøg, men set over det hele synes jeg helt sikkert at vi dominerede kampen.
Gravatar

#42 The Insider 21 år siden

Der blev fandme spillet godt, ærgerligt vi ikke fik en sejr i hus, hvilket ville have været helt velfortjent. Christian Poulsen var eminent.
War. War never changes.
Gravatar

#43 ks 21 år siden

Christian Poulsen er helt sikkert en stjerne i svøb, han spillede fantastisk idag. Tror han har en utrolig lovende fremtid foran sig!
Gravatar

#44 filmz-kaad79 21 år siden

Det er da godt nok lige voldsomt nok at svenskerne vandt 5-0!!!
-
"Even artichokes have hearts"
Gravatar

#45 ks 21 år siden

Bulgariens forsvar var jo latterligt svagt.
Gravatar

#46 Martindan 21 år siden

Danmark spillede suverænt... selvom vi fortjente - og burde - at vinde set på kampen som helhed, synes jeg godt at vi kan være tilfredse.. Italien kunne jo ligeså godt have scoret men THomas Sørensen stod bare suverænt.. Men set over kampen var Danmark den tændte, agressive og dominerende. Men uafgjort mod en af Em favoritterne er da en udmærket start. Synes personligt det er den bedste landskamp jeg længe har set (helt klart en af de bedste under Olsens regeringstid)

#44 - nævn det ikk.. min far har været så dum at høre på hele dagen " JA Sverige kunne score mål, det kunne Danmark ikk... De danske bønder ryger ud.. og bla bla bla.. Sverige er guder.. bla bla bla" det værster han faktisk mener det... Han er så snotdum at høre på den.. (censureret).. Det var Bulgarien, der samtidig havde en off day i forsvaret, de vandt over 5-0.. Vi var mod Italien... klasseforskel?? det tror jeg nok...
og hvem får rosen i dag i de europæiske aviser... Danmark. Ikke Sverige som jeg stadig ikke tror kommer videre fra gruppen. Lad os se hvor gode Sverige er når modstanderne hedder Danmark og Italien...
for cryin' out loud......
Gravatar

#47 rimmer 21 år siden

Dårligt forsvar eller ej, så fik svenskerne scoret nogle flotte mål. Henkes hovedstød kunne meget få forsvar og målmænd stille noget op. Jeg savlede nærmest da jeg så slow'en det er fandme et studie i stil.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#48 ks 21 år siden

#47, Ja. Flot mål, men havde det indlæg kommet ind over Cannavaro og Nesta havde han aldrig fået mulighed for at sætte hovedet til bolden i første omgang.
Gravatar

#49 rimmer 21 år siden

Tror jeg nu. Han springer jo fandme fra sin markering og det er svært at dække en flyvende mand, og farligt for det bliver nemt et straffe når manden ikke har kontakt med jorden og du røre ham.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#50 ks 21 år siden

Det også et spørgsmål om hvordan forsvaret står placeret, og der kan vi godt blive enige om at Italiens var meget bedre organiseret og stod generelt meget bedre end Bulgariens, ikke? Vi får se hvad Henke kan når han kommer op imod et ordentligt forsvar, jeg synes stadig han er stærkt overvurderet.

Skriv ny kommentar: