Se det var dagens store dilemma for mig: Tyskland-Holland, det store klassiske opgør, eller den geniale serie "The West Wing" som jeg først for nylig faldt over og lynhurtigt blev "hooked" på. -
Hvis jeg skal være helt ærlig, så finder jeg egentlig det tyske hold utrolig kedeligt, men Holland imponerede nu heller ikke. Det var også en mærkelig startsopstilling Holland lagde for dagen? Hvorfor starte med Zenden på venstre kant når træneren har spillere som Overmars, Robben og Van Der Vaart til rådighed til den plads også. Latterlig beslutning i mine øjne. Jeg tror ikke Tyskland eller Holland kan gå hele vejen til triumfen, i hvert fald ikke med det spil der blev lagt for dagen idag.
#53 - nej. tror du har ret. Tyskland afhænger for meget af Ballack og Holland.. ja taktikken og opstilling var mærkelig.. Generelt synes jeg ingen af er spændende som sådan.. de er begge kedelige....Men det skulle da ikke undre mig Tyskland kravler genem gruppespillet og så slår til når det gælder ligesom under VM....
Jeg tror Tyskland når langt. De redder sig jo altid igennem. Tysklands spillestil er ofte dårlig for kæberne, og derfor har man måske også tendens til at tro at de spiller dårligt. Sandheden er at de er skide ligeglade med lækre tricks - de skal jo bare vinde de verdammten kampe, og det gør de så med en til tider brutal effektivitet som jo også afspejler hele det tyske samfund meget godt.
Og Holland...det kan gå begge veje. Måske en kvartfinaleplads og ciao derefter. -
#55 Ja, men det tyske hold er altså svagere i år end det har været de seneste mange år. De har Ballack, og så er der altså heller ikke så forfærdelig mange andre "store stjerner" på holdet, jeg tror ikke på dem.
Har været tilhænger af det engelske landshold i stort set hele mit liv, men ville stadig gerne have set en schweizisk scoring, de havde sgu fortjent det. Englænderne (ligesom i kampen mod Frankrig) havde umådelig svært ved at spille bolden frem og måtte ofte skyde den tilbage i stedet. Schweizerne holdte godt på bolden og spillede virkelig godt sammen. Og hold kæft hvor jeg har lyst til at nakke de DR kommentatorer - hvor er de bare ringe!
#51 bobber 21 år siden
-
#52 Martindan 21 år siden
#53 ks 21 år siden
#54 Martindan 21 år siden
#55 bobber 21 år siden
Og Holland...det kan gå begge veje. Måske en kvartfinaleplads og ciao derefter.
-
#56 ks 21 år siden
#57 The Insider 21 år siden
#58 chandler75 21 år siden
Flemming Toft all the way!
#59 The Insider 21 år siden
#60 chronaden 21 år siden