Så ønsker jeg jer held og lykke drenge.. Jeg skal se kampen på en overfyldt English Pub i Kolding, og jeg glæder mig som et lille barn. Vi rundsmadrer dem sku!
God kamp til alle og fest i gaden :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hvem der end har skrevet den idiotiske "musik", der kører på DR1 under udsendelserne, og mens de viser klip fra kampene, så burde han have huden skrællet af med en sløv kartoffelskræller og rulles i salt og jalapenossaft.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Mon ikke det er Nelly Furtado's Forca, der er den officielle EM-sang. Og da jeg har et meget stort ømt punkt lige præcis ved Nelly, så kan jeg kun sige: "k".
Den eneste anden sang jeg har hørt, er en med The Darkness.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Sjældent har jeg set noget så pinligt som den danske indstilling i anden halvleg. INGEN synlig interesse i at komme frem på banen eller bare bevæge sig for hinanden som de gjorde i første halvleg. Det havde ikke været spor ufortjent hvis ulgarien havde udlignet eller sågar kommet foran.
Det er lang tid siden jeg har været så irriteret over at sidde at se på en fodboldkamp
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#61 chandler75 21 år siden
#62 davenport 21 år siden
Jeg skal se kampen på en overfyldt English Pub i Kolding, og jeg glæder mig som et lille barn. Vi rundsmadrer dem sku!
God kamp til alle og fest i gaden :D
#63 filmz-Dennis 21 år siden
#64 davenport 21 år siden
#65 filmz-Dennis 21 år siden
- og træerne vokser ikke ind i himlen :-)
#66 davenport 21 år siden
Det går nok..
#67 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#68 dyg 21 år siden
Den eneste anden sang jeg har hørt, er en med The Darkness.
#69 Patriarch 21 år siden
#70 Spanner 21 år siden
Det er lang tid siden jeg har været så irriteret over at sidde at se på en fodboldkamp
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem