Flot første halvleg Italien, dog må jeg sige at anden halvleg var helt til grin. Italien er alt for arrogante og fortjener absolut ikke at vinde noget EM i år.
kanon dansk sejr. 2 halvleg kunne ha været mere spændende men what the hell... en dansk sejr er det der betyder noget... Nu prygler vi Sverige på tirsdag.... og så kører det danske EM tog for alvor. Indtil nu vil jeg god sige at vi har haft et udmærket dansk EM - uafgjort mod Italien og sejr over Bulgarien.. det er da meget godt....
#76 hvis Italien ikke spiller bedre så tror jeg heller ikke du skal forvente de vinder noget i år. De har da godt nok skuffet ved den her slutrunde.... tænk hvis Bulgarien slår dem og Italien ender sidst (ikke at det virker sandsynligt men altså.. tanken er da sjov)
Alle jer der tidligere har hånet mig når jeg har sagt at sverige var temmeligt fede og kunne nå langt... Æd den. Bare ærgeligt at vi slår dem ud på tirsdag. Men endnu engang wauw. Igen har de blå-gule stået for noget der kan blive rundens mål.
#71 Spanner 21 år siden
Det er en jingleagtig ting, med en skæv trommerytme og nogle bib-lyde indover.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#72 dyg 21 år siden
Og ja, godt nok en skidt indstilling til tingene danskerne havde i 2. halvleg.
Mange gule kort, men langt de fleste, for ikke at sige alle, var fortjente.
#73 ks 21 år siden
#74 chronaden 21 år siden
#75 nakalay 21 år siden
Jeg skulle krafteme også have satset.
#76 ks 21 år siden
#77 Martindan 21 år siden
#67 uhmmm.. jalapenossaft... grrrrrr......
#76 hvis Italien ikke spiller bedre så tror jeg heller ikke du skal forvente de vinder noget i år. De har da godt nok skuffet ved den her slutrunde.... tænk hvis Bulgarien slår dem og Italien ender sidst (ikke at det virker sandsynligt men altså.. tanken er da sjov)
#78 El vez 21 år siden
Svenskerne spillede rigtig godt det meste af kampen, jeg tvivler lidt på vi kan slå dem, men jeg håber på det bedste!
#79 rimmer 21 år siden
Bare ærgeligt at vi slår dem ud på tirsdag. Men endnu engang wauw. Igen har de blå-gule stået for noget der kan blive rundens mål.
#80 bobber 21 år siden
Nu kan man jo så, hvis man plejer at holde med de undertippede, håbe på at Letland går videre.
-