Gravatar

#81 ks 21 år siden

Efter at have set Letland - Tyskland er jeg 100% overbevist om at Tyskland må være turnerings kedeligste og mest ideforladte fodboldhold, jeg håber ikke de går videre, de fortjener det absolut ikke.

Tjekkiet og Holland var simpelthen en fantastisk kamp, en af de bedste jeg har set meget længe, 90 minutters nonstop spænding. Flot sejr af Tjekkiet, men Hollænderne spillede så absolut også en god kamp, det blev deres nederlag at de valgte at trække sig lidt tilbage mod et fantastisk stærkt offensivt Tjekkiet.
Gravatar

#82 The Insider 21 år siden

Tjekkiet vs. Holland var bestemt en glimrende kamp - eminent underholdning. Desværre er denne EM turnerings dommere næsten lige så dårlige som DR's kommentatorer - hvilket siger en del. Kunne især godt lide kommentaren der kom, da vi fik et nærbillede af Tjekkiets manager ved stillingen 2-1 til Holland: "Karel Brückner er foreløbigt godt tilfreds."
War. War never changes.
Gravatar

#83 filmz-nemesis 21 år siden

Ikke for at ødelægge jeres seriøse tråd, men hvis i er interesseret i at spytte som Totti så tryk her
Gravatar

#84 Skobbolop 21 år siden

jeg har altid troet på tjekkiet..

#85 Spanner 21 år siden

Jeg tror ikke på Tjekkiet. Det er det pure opspind
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#86 ks 21 år siden

Så røg Spanien sq ud, det må jeg sige, mega skuffelse. Dog må jeg indrømme at Portugal bortset fra den første kamp faktisk har spillet ganske okay og nok fortjener at komme videre, Spanien har ganske enkelt ikke været skarpe nok, som set alt for mange gange før, de har ellers et fantastisk hold.
Gravatar

#87 The Insider 21 år siden

Hold kæft en kedelig kamp... En af turnerings kedeligste so far. Og ham Figo må da snart skulle på plejehjem, han har jo ikke formået at præstere noget som helst nævneværdigt i år (det gjorde han heller ikke til det sidste VM). Han var endda nødt til at klappe med hænderne for at få de portugisiske tilhængere til bare at kaste ham et blik, da han blev skiftet ud.
War. War never changes.
Gravatar

#88 El vez 21 år siden

Blev han skiftet ud? Der kan man bare se :)

Jeg synes nu kampen var ganske spændende, mest fordi 3 holds skæbner kunne ændres helt til det sidste - meget fedt at de fulgte med i den anden kamp sideløbende, og viste deres scoringer.

Jeg håbede hele tiden på Portugal, dels fordi det ville være ærgerligt at miste værtslandet i indledende runde, men også fordi jeg synes det er meget glædeligt mange flere hold kan gøre sig gældende. Dette EM virker meget mere uforudsigeligt end de store slutspil normalt er, vi skal vel tilbage til '92 for at se en virkelig overraskelse ved en af de store turneringer. Nu mangler vi bare at Letland slår Holland, Tjekkiet slår Tyskland og Danmark/Sverige spiller 2-2 ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#89 ks 21 år siden

Jeg er nu ikke enig i at det var en kedelig kamp, den var måske ikke så velspillet, men den var virkelig intens og der var spænding til sidste sekund.

Til Figo's forsvar vil jeg sige at jeg synes han spillede en god første halvleg, han faldt ud af kampen i anden halvleg, men jeg synes det er forkert at sige han er pensionsmoden, han betyder stadig meget for holdet med hans rutine osv, der er jo en grund til han bærer anfører bindet.
Gravatar

#90 The Insider 21 år siden

Tjo, Beckham bærer jo også anfører-bindet, men han brændte et straffespark med et særdeles ringe skud. Anfører-tjansen og godt spil går ikke altid hånd i hånd. Og da slet ikke i Figos tilfælde ved denne turnering, in my humble opinion :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: